Gość radmax Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 d.) W systemie nie zapisano żadnych usterek dot. filtra DPF. Jeśli masz błąd to trzeba sprawdzić czego dotyczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-462894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość listek Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam. Natomiast nie wiem jak można zainicjować wypalenie dpfu, dzis przejechałem kilkanaście kilometrów na ciepłym silniku ale raczej wypalenie się nie rozpczęło. Macie może jakieś sposoby na wymuszenie wypalania?? Pozdrawiam CZeśc. Moze to co napisze wyda się niektórym śmieszne, natomiast u mnie tak się zadziało. Ubiegłej zimy miałem problemy z akumulatorem (5 letni i padł na dużym mrozie). Dochodziło do tego, że komputer sie resetował (spalanie, itp). Pózniej zadziała się dziwna rzecz. Po odapaleniu autka i osiągniecia parametrów potrzebnych do wypalania dpf (odpowiednie temp silnika oraz prędkość) rozpoczął sie proces wypalania dpf pomimo przejechania od poprzedniego procesu tylko ok 100km. To samo sie powtórzyło po wymianie akumulatora - pomimo niedawnego wypalenia dpf proces rozpoczął się ponownie. Dodam, że dpf wypala sie umnie co ok 800-1200km w zalazności czy trasa czy trasa/miasto. Nieraz pojawia sie tez pytanie w jaki sposób zaobserwować wypalanie dpf. Kolejny patent w wykonaniu mojego autka to cb radio W moim radyjku słychac większe zakłócenia od strony wtryskiwaczy (inaczej pracują) - nie potrafie tego opisać, ale to potwierdzone, dlatego ze zwiększa sie zużucie paliwa o ok 4-5l. Po wypaleniu szumy wracają do normy. Oczywiście na skręconych szumach tez słychać, gdy któryś mobile w tym czasie nadaje (radio nie z Biedronki z dobrą anteną ) Wypalnie w moim przypadku zawsze odbywa się na przestrzeni ok 15-25km przy utrzymaniu obrotów powyzej 2 tysiecy (jesli mam możliwość to 2,5-3 tysiące). Próbowałem róznych konfiguracji wypalania przy rożnych obrotach nawet wyższych, ale nie zauważyłem rzadnej różnicy. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-462897 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madeinfaka Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Więc po wymianie termostatu, dolaniu STP do czyszcenia wtrysków i zalaniu bp ultimate falowanie ustało natomiast ciężki rozruch rano pozostał i niestety mój dpf nadal nie chce się wypalić więc pewnie będę musiał jechać żeby wymusili za pomocą kompa wypalenie bo sam już nie wiem jak w inny sposób moge sprowokować proces opróżniania dpfu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-463196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Może tak być, ze jak masz mocno zapchany to się sam nie wypali. Tylko pamiętaj, że po takim wypalaniu awaryjnym najpierw w trasę żeby wypalić go do końca bo na postoju wypalisz tylko do 75-80 %, a później koniecznie wymiana rozrzedzonego paliwem oleju.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-463214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madeinfaka Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) . Edytowane 19 Listopada 2012 przez madeinfaka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-463261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madeinfaka Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Podłączyłem dziś auto do op-coma i wyszło że wartość dpfu wynosi 316%, czy jest to możliwe i co to w praktyce oznacza??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-464127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 że zapchany? kiedy ci się ostatnio wypalał (tzn ile km temu)? jakie wskazanie ci ciśnienia atmosferycznego i ciśnienia z czujnika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-464175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madeinfaka Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 nie mam pojęcia kiedy się wypalał, mam go od około miesiąca w tym czasie przejechałem jakieś 2500km i raczej proces wypalania sie nie rozpoczął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-464596 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Jeśli masz dostęp do op-coma to tam można sprawdzić ile przejechałeś od ostatniego wypalania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/57093-faluj%C4%85ce-obroty-i-spadki-napi%C4%99cia-19cdti-astra-h/page/2/#findComment-464607 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.