Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem. Dzisiaj rano po odpaleniu auto straciło na mocy. Powyżej 2 tys. zawsze było taki delikatny świst czyli turbina się załączała, dzisiaj nie ma tego dźwięku, auto się muli. Gdy dałem gazowałem go na postoju powyżej 3tys. w lusterku widziałem dym. Żadne kontrolki się nie zapalają, błędy metodą gaz-hamulec tez nie ma. Wieczorem podłączę do kompa. Co sprawdzić jak nie będzie błędów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57130-nag%C5%82e-problemy-z-turbin%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

hehe turbina mu sie zalaczała. Pokaz mi ten wlacznik na turbinie. TO nie kontakt w scianuie by sie cos zalaczalo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57130-nag%C5%82e-problemy-z-turbin%C4%85/#findComment-462947
Udostępnij na innych stronach

hehe turbina mu sie zalaczała. Pokaz mi ten wlacznik na turbinie. TO nie kontakt w scianuie by sie cos zalaczalo.

 

Mam problem, a ty mnie łapiesz za słówka. Chyba wiadomo o co mi chodzi, więc po co takie głupie komentarze.

 

Jak dokładnie krok po kroku sprawdzić doładowanie w OPCOMie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57130-nag%C5%82e-problemy-z-turbin%C4%85/#findComment-462954
Udostępnij na innych stronach

obserwowac parametry zadane i rzeczywiste przy obiazeniu silnika i "włączyć myslenie"

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57130-nag%C5%82e-problemy-z-turbin%C4%85/#findComment-463000
Udostępnij na innych stronach

O to logi przy 2500 obr/min

Napięcie akumulatora,14.3 V

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),2.95 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),1.46 V

Pożądane jałowe,950 obr/min

Prędkość silnika,2.536 obr/min

Prędkość obrotowa wałka rozrządu,1250 obr/min

Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO

Obliczany przepływ powietrza,165 kg/h

Przepływomierz powietrza,166 kg/h

Temperatura Otoczenia,11 °C

Temperatura powietrza zasilanego,17 °C

Temperatura powietrza zasilanego,3.44 V

Temperatura cieczy chłodzącej,66 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.91 V

B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,756 °C

B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),0 %

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-5 mV

Ciśnienie atmosferyczne,97 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,3.85 V

żądanie ciśnienia ładowania,120 kPa

Ciśniemnie ładowania,106 kPa

Ciśniemnie ładowania,1.7 V x

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,50 %

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %

Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,47 %

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 %

Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,66.88 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,105.25 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,2.81 V

Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,43 %

Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.33

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,33 %

Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.28 %

Temperatura paliwa,18 °C

Temperatura paliwa,3.5 V

Prędkość pojazdu,62 km/h

Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2

Moment obrotowy silnika,83 Nm

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57130-nag%C5%82e-problemy-z-turbin%C4%85/#findComment-463870
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy dobrze wykonales te logi.

 

robi sie to tak...4 bieg obroty na 1500 wlaczasz nagrywanie blokow, dostepne pod blokami na dole ekranu, a nastepnie but w podloge i ciagniesz go do 4tys.obr/min.

Edytowane przez wolf80

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57130-nag%C5%82e-problemy-z-turbin%C4%85/#findComment-463987
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy dobrze wykonales te logi.

 

robi sie to tak...4 bieg obroty na 1500 wlaczasz nagrywanie blokow, dostepne pod blokami na dole ekranu, a nastepnie but w podloge i ciagniesz go do 4tys.obr/min.

 

OK. Będe miał chwile czas to poprawie.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/57130-nag%C5%82e-problemy-z-turbin%C4%85/#findComment-463991
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności