Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem Forumowicze.

 

Mam problem z moja Aśka 2.0 OPC (200 KM Z20LET). Nie gazowana.

wczoraj po odpaleniu po dłuższym staniu na mrozie zaczęła straszliwie kopcić.

już na niskich obrotach - do 2000 obrotów.

 

zaprowadziłem ja do warsztatu i usłyszałem diagnozę:

wymagany remont silnika.

Zapieczone pierścienie, brak uszczelki pod głowicą, przeciekająca turbina, i dostający się płyn chłodniczy do oleju (stad kopcenie)

koszt ok 9000 pln.

 

pytanie do użytkowników tego silnika czy ktoś się z tym spotkał.

Do wczoraj nie było z nią problemu. Turbinka działa normalnie, zawsze chłodzona zgodnie z zaleceniami, nie wyje, nie piszczy. Autko nie było katowane.

 

pytanie czy warto w nią inwestować?

czy po wymianie samej uszczelki przestanie kopcić i da rade jeździć?

czy warto iść w zamienniki?

nie ukrywam, ze kwota jest dość wysoka i na jednorazowy wydatek to za dużo.

czy jest szansa na zrobienie samej uszczelki i poczekać na przypływ gotówki jeździć oszczędnie oplem?

 

liczę na Wasze zrozumienie i doświadczenie w użytkowaniu.

 

pozdrawiam

Marcin

Edytowane przez Druzzill

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/58852-kopcenie-astry/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności