Gość bartek997 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) Witam. Planuje zakupic opelka astre z silnikiem 2.0t (z20let) 141kw z gazem.Jakieś opinie na jego temat ? Pozdrawiam Edytowane 31 Października 2019 przez bartek997   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Mi corsa B Z20LET 177kW bardzo dobrze załatwiała skrzynie biegów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek997 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) 16 minut temu, ja37 napisał: Mi corsa B Z20LET 177kW bardzo dobrze załatwiała skrzynie biegów A jak z awaryjnością jednostki 141kw , wiesz może ? Edytowane 31 Października 2019 przez bartek997   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Najczęściej pękają gniazda świec , wiadomo wycieki oleja spod pokrywy zaworów, poza tym fajny silnik. W okolicach 200kkm prawdopodobnie turbo będzie wołało o regenerację i pierścienie na tłokach, szczególnie olejowe. Poważnych wad więcej nie stwierdziłem, bo ja trochę nadłubałem, dlatego inne sprawy mi się psuły.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek997 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 35 minut temu, ja37 napisał: Najczęściej pękają gniazda świec , wiadomo wycieki oleja spod pokrywy zaworów, poza tym fajny silnik. W okolicach 200kkm prawdopodobnie turbo będzie wołało o regenerację i pierścienie na tłokach, szczególnie olejowe. Poważnych wad więcej nie stwierdziłem, bo ja trochę nadłubałem, dlatego inne sprawy mi się psuły. Okej a wiadomo jak to współpracuje z gazem ? Wszystko jest okej ? 38 minut temu, ja37 napisał: Najczęściej pękają gniazda świec , wiadomo wycieki oleja spod pokrywy zaworów, poza tym fajny silnik. W okolicach 200kkm prawdopodobnie turbo będzie wołało o regenerację i pierścienie na tłokach, szczególnie olejowe. Poważnych wad więcej nie stwierdziłem, bo ja trochę nadłubałem, dlatego inne sprawy mi się psuły. Mam na oku bertonke z 260kkm po regeneracji turbiny i wymienionej uszczelce pod głowica i regularnie wymienianej uszczelce pokrywy zaworów wraz z wymiana filtrów i oleju. Aż tak cieknie z tej pokrywy w tych silnikach ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Zależy, jak się trafi - to tylko plastik. Są na Alli ameliniowe, ale koszt coś 700PLN.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.