Gość jkb Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam, Za każdym razem gdy na biegu 3 lub 4 mocniej wciskam pedał gazu (obroty lekko ponad 3 tys.) czuć nagły spadek mocy i pojawia się pojedyncze mignięcie lampki serwisowej. Moc wraca po ponownym uruchomieniu silnika. Silnik 1.3 cdti, Corsa D 2007r Czy może ktoś wie jak rozwiązać ten problem, co może być przyczyną? Po podłączeniu do komputera nie wyświetla żadnego błędu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Jak mignęła to i błąd pewnie się zapisał. Odczytaj i dopiero pytaj:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-477469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Może warto byłoby sprawdzić wartości doladowania turbiny. U mnie w firmie była Corsa D która zachowywała sie podobnie i niestety było to związane z turbiną już padniętą i z tego co pamiętam to za mocno ładowała. Turbina została wymieniona na nową i po problemie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-477470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 wydaje mi się że taki objaw niektórzy na forum podawali przy niesprawnym zaworze doladowania przy turbinie. wymiana zaworu pomagała... poczytaj w tym kierunku...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-477475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Też stawiam na zawór, lecz w pierwszej kolejności odczytaj błędy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-477476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jkb Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Też stawiam na zawór, lecz w pierwszej kolejności odczytaj błędy. Nie pojawiają się żadne błędy po podłączeniu do komputera, Może warto byłoby sprawdzić wartości doladowania turbiny. U mnie w firmie była Corsa D która zachowywała sie podobnie i niestety było to związane z turbiną już padniętą i z tego co pamiętam to za mocno ładowała. Turbina została wymieniona na nową i po problemie. Faktycznie doładowanie jest odrobinę większe niż normalnie, ale to raczej mało prawdopodobne żeby to było przez turbinę, czytałem na jednym z tematów że może to być nieszczelność węża od turbiny do intercoolera, sprawdze tą wersją, a jak nie to może faktycznie zawór doładowania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-477904 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 "Odgrzeje kotleta". Co było przyczyną problemu ?? Od kilku dni mam ten sam problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-501594 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Byłem z czytać kody błędów i mam jeden. Za wysokie doładowanie. Czyli turbo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-501740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Dzięki za wyjaśnienie bo już za portfel sięgałem a 1000 pln jednak trochę jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-501755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 odpowiedzialne nie jest turbo a ustawienie gruszki ktora trzeba poprawnie wyregolowac lub zawor +kierowniczki zaleznie od wersji 75/90 km Mati11294 czegoś tu nie rozumiem. Piszesz że nie ma regulacji na turbinie a następnie w kolejnym poście piszesz o ustawieniu gruszki? Wg mnie jeśli jest turbina i jest "gruszka" to jest też zawór upustowy lub zmienna geometria. Problem przeładowania to nic innego jak zbyt późne otwarcie owego zaworu lub zamknięcie łopatek sterujących. Objaw taki jest wtedy gdy elektrozawór sterujący podciśnieniem zaciera się lub sam mechanizm w turbinie (zawór upustowy lub zmienna geometria) się zacina. Nie radziłbym regulować cięgna przy gruszce bo to nie jego wina. Chyba że ktoś inny tam grzebał. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/#findComment-501759 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.