Gość Zieger Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja dodam tylko, że u mnie zarówno wieszający się EGR jak i problem z przeładowaniem zapisywał w pamięci.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 na forum co podales czyszczony jest zawor sterujacy a nie czujnik cisnienia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja dodam tylko, że u mnie zarówno wieszający się EGR jak i problem z przeładowaniem zapisywał w pamięci. U mnie jest jeden błąd, za wysokie ciśnienie doładowania. Mam wydruk z kompa od mechaniora. Natomiast ta zabaweczka z moich filmików nie pokazuje tego, może nawet innych błędów też nie pokarze. Jutro umówię się na zrobienie tej gruszki. Mam pecha co do warsztatów, pewnie znów będzie wkurw.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Na Twoim miejscu zarobiłbym tak. Skoro masz pecha to jedź do gościa od turbin. Opisz problem niech sprawdzi i wyceni ile to będzie kosztowało. Lepiej raz zapłacić więcej niż kilka razy mniej a i tak w sumie wyjdzie więcej a i wkurw mniejsze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peys Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 U mnie jest jeden błąd, za wysokie ciśnienie doładowania. Mam wydruk z kompa od mechaniora. Natomiast ta zabaweczka z moich filmików nie pokazuje tego, może nawet innych błędów też nie pokarze. Jutro umówię się na zrobienie tej gruszki. Mam pecha co do warsztatów, pewnie znów będzie wkurw. Mozesz podzielić się informacją czy już sobie poradziłeś i co było przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Czekam na zwrot z US, wtedy pojade do "mech". Chyba w przyszłym tygodniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peys Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) ja już rozwiązałem mój problem , wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania i wszystko jest ok. Edytowane 14 Lutego 2014 przez peys   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Dziś byłem w warsztacie od turbo. Ul. Giewont Łódź. Nie byli tacy źli jak o nich piszą. Od strony mechanicznej jest git. Turbo i "gruszka" wydają się być OK. Powiedzieli że problem jest z elektroniką. Do sprawdzenia właśnie czujnik ciśnienia doładowania. Czyli tak jak u kolegi z postu wyżej. Teraz pytanie gdzie ten czujnik jest bo sam chcę to zrobić ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 KOLEKTOR ssacy u gory od tyly   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 No i dupa !! Nie pomogło. Kupiłem nowy czujnik oryginalny, wymieniłem i problem pozostał. Co jeszcze można zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.