Gość TomekCorsa Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Przy turbo go nie ma, może gdzieś przy egr?? U mnie nie da się nawet ręką dojść do tej "gruszki", z wielkim bólem z jednej strony do wężyka. Żeby rozruszać "gruszkę" to trzeba wszystko zdemontować a wtedy musze już być przygotowanym finansowo na nową gruszkę której osobno nie można kupić a tylko w komplecie z turbo. Koszty mogą się zrobić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/page/7/#findComment-527655 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Raczej nie masz tego zaworu. Masz inna turbinę. Z tego co czytam to do sprawdzenia poprawności działania turbiny robi się logi i sprawdza z wartościami ustalonymi czy odbiegają od normy.Zasada działania twojej turbiny i typowa usterka: http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=287365133&Main=287327704   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/page/7/#findComment-527658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 (edytowane) Na luzie kręci się do 5000 obrotów, jest OK. Na biegu 1 i 2 do oporu i jest OK. Auto normalnie przyśpiesza, czuć "moc". Na biegu 3, 4 i 5 po przekroczeniu 2,500 obrotów dodając cały czas gaz przechodzi w tryb awaryjny. Mrógniue autko z kluczykiem i ... mół. Po restarcie silnika jest OK do momentu ... jak wcześniej pisałem. Co zauwarzyłem: kioedyś jak było dobrze to na jedynce trzeba było dawać gazu żeby jechał. Jazda na jedynce bez gazu dusiła silnik, może przesadzam ale coś w tym jest. To samo na drugim biegu, wcześniej bez dodawanie gazu "trzepał" się. Dodając normalnie gazu, trochę czy więcej, gwałtownie, auto oczywiście dobrze reagowało i jechało. Aktualnie: na jedynce bez dodawania gazu samo jedzie, nawet pod lekką górkę podjedzie. To samo na drugim biegu. Ale na 3, 4, i 5 występuje problem opisany na początku. Po "mrógnięciu" jest błąd "za wysokie ciśnienie doładowania", zczytany w erwisie jakimś programem. Po restarcie silnika błędu brak. Na piątym biegu, dodając gazu z wyczuciem można jechać nawet do 140 i jest OK. Ale nie można gwałtownie przyśpieszać bo ... mrógnie i tryb awaryjny. Edytowane 3 Marca 2014 przez TomekCorsa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/page/7/#findComment-527661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek1aa Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 umnie był zawór zaśniedziały upuszczający ciśnienie przy turbinie 1.3 cdti   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/page/7/#findComment-530050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 A który masz silnik, tzn jaka moc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/page/7/#findComment-530052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) Chciałbym podzielić się z wami moją diagnozą. Jeżeli ktokolwiek będzie miał problemy takie jak: - falowanie obrotów (szczególnie rano albo na ciepłym), zdarzało się zgaśnięcie autka, - niebieski dym podczas rozruchu porannego albo po przestoju, - mignięcie lampki serwisowej (u mnie był błąd wysokie ciśnienie doładowania), - ostatnio nasiliło się szarpanie autka na każdym biegu przy malutkim wciśnięciu gazu (między 1500-2300 obr.) Oczywiście jak to zawsze bywa zero błędów na komputerze. Winowajcą wszystkich wyżej wymienionych problemów była cewka EGR, a dokładniej elektryczna część EGR, nie domykał do końca, działał w cały świat. Po odpięciu wtyczki wszystkie objawy ustały. Przymierzam się do zaślepienia EGR, w sumie już jest odłączony ale wywaliło oczywiście checka. Jak zaślepię napiszę czy wywali błąd. Edytowane 11 Maja 2014 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/page/7/#findComment-537298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 A czy po odłączeniu i włączonym "czeku" silnik jest w trybie awaryjnym?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/page/7/#findComment-537315 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) Nie, tylko się check świeci. Jak podłączysz potem kostkę z powrotem to po 3 zapłonach zgaśnie lampka. EGR nie domykał, błędów zero. Edytowane 11 Maja 2014 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59527-utrata-mocy-silnika-po-migni%C4%99ciu-lampki-serwisowej/page/7/#findComment-537331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.