wesol Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Pany, jest pacjent. vivaro z 2006 rok silnik 2.0 cdti. umarl nagle mimoz eladnie pracowal i na szafie przebieg w sumie neiduzy bo jeszcze nei ma 200 tys km. Zdechl i mozna sobie krecic do roladowania aku. Bledów na kompie 26 szt i nie daja sie opcomem wykasowac. Bledy wszelakiej masci od bledów glownego przekaznika po bledy zwiazane z pompa CR i wtryskami CR.bledów walkow nei bylo wiec tu raczje problem nei lezy w czujnikach walu i walka. Tak po cichu stawiam albo na problem z kabloteka albo przekaznik glowny faktycznie szwankuje albo moze jakis zawor spV na pompie?? Jakis magik w szwecji cos tam pomajstrowal i jakims tajemnyms przetem diagonostycznym cos namieszal i auto odpalilo i jedzil jak nowy ze 10 minut i tez zdechł ponownie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 probowales wypinac po wtrysku czesto cewki maja zwarcie i wywala bledy od wszystkiego po kolei na nitce 5v dla sensorow? porownaj numery wtryskow z katalogiem bo juz widzialem akcje ze mechanik bez kompa probuje naprawic i w ciemno podmienia wtrysk i zdaza sie ze za piezo wsadza elektromagneta i mowi klientowi sorry stary nie ogarne a ten wiezie do drugiego magika ktory niewie od czego zaczac powinny byc piezo elektryczne w tym roczniku, masz konkretny sprzet czy ryzowy? na ryzowym niemozna logow zrobic i to nieco utrudnia sprawe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.