Skocz do zawartości

Uszkodzony sterownik silnika x18xe1


Gość Karolewicz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Karolewicz

Cóż dziękuje za wszystkie rady panowie. Teraz już mniej-więcej wiem jak to wygląda.
Faktycznie oferta ASO Opel Wawrosz to ostateczność, bo chyba 4200 tak jak mówicie to dalej trochę zbyt dużo jak na jedną część do takiego auta, postaram się dorwać używkę.
Problem jest jedynie taki,że większość używek to sterowniki regenerowane,ale z tym to już raczej nic nie zrobię.
Strona której adres podał mk5 jest jedną z niewielu gdzie taki sterownik idzie wychaczyć jaki ja mam, niestety dają tylko gwarancję rozruchową.
Mi pozostaje teraz zaczekać na odzew "magików" którzy wcześniej mi regenerowali sterownik ale coś czuję ,że będzie z nimi ciężka przeprawa ponieważ gdy przyjechałem z gotówką to sterownik gotowy był w godzinę a teraz kiedy oddałem go na gwarancję to już 3 dzień brak odzewu...

Jak już będę miał działający sterownik to napiszę skąd go mam a także jak poszło z egzekucją gwarancji, może komuś to w przyszłości pomoże :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem do regeneracji i czekałem tydzień. Nie denerwuj się, to jest naprawdę bardzo skomplikowane. Te przewody grubości włosa nie da się polutować normalnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Karolewicz

Ja dałem do regeneracji i czekałem tydzień. Nie denerwuj się, to jest naprawdę bardzo skomplikowane. Te przewody grubości włosa nie da się polutować normalnie.

Taaa ale nawet się nie kontaktowali od czasu jak im kuriera wysłałem.

Ale jak tak piszesz to chyba zaczynam rozumieć...

Bo jak pierwszy raz osobiście do nich przyjechałem z gotówką to zrobili w godzinę, pewnie na odpierdol.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogła to być jakaś bzdura i dlatego.

Chorobą tych sterowników są właśnie te "włoski". Upalają się napięcia, masy. U mnie konkretnie upalił się z wtryskiwacza 3 cylindra oraz sygnał z lambdy. A z tego co gość gadał, to standardem jest kilka upalonych jednocześnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Karolewicz

Mogła to być jakaś bzdura i dlatego.

Chorobą tych sterowników są właśnie te "włoski". Upalają się napięcia, masy. U mnie konkretnie upalił się z wtryskiwacza 3 cylindra oraz sygnał z lambdy. A z tego co gość gadał, to standardem jest kilka upalonych jednocześnie.

Chciałbym, by to była prawda ale koleś wtedy powiedział,że ECU jest baaardzo mocno uszkodzone.

A skoro jest jak mówisz to albo po prostu ściemniał by wyciągnąć więcej kasy albo zrobił to niedokładnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Karolewicz

Dobra panowie,podbijam temat z niestety kolejnym problemem.
Dziś ECU wróciło i jest lepiej, niestety nie do końca.
Autem już da się jeździć, nie szarpie tak mocno, jeździ ogólnie "gładziej".
W dodatku zaczął znowu działać TID, a myślałem ze padło podświetlenie.
Niestety przy gwałtownym dociśnięciu gazu auto dalej potrafi szarpnąć(są to jedno,dwa krótkie szarpnięcia).
W dodatku kiedy auto stoi na jałowym po chwili zapala się check engine, który idzie wygasić dopiero gdy odpalę auto od nowa.
Na palącym się checku kultura pracy samochodu jest gorsza, potrafi szarpnąć podczas jazdy a kiedy stoi w budzie czuć lekkie wibracje.
W poniedziałek wybieram się do mechanika podpiąć auto pod komputer,zobaczę co pokaże.
Ma może ktoś na ten moment pojęcie co w/w objawy mogą znaczyć?
Mógłby być to dalej sterownik silnika, albo jeden z tych dwóch przewodów do niego idących?
Problem ten występuje już od około 2 miesięcy, a że dioda włącza się tylko na jałowym biegu to naprawdę nie mam pojęcie co to mogło by być.

Przepustnicę czyściłem i wymieniłem świece na oryginalne oplowskie więc to nie to.
Cewka jest roczna i nie wiem czy takie objawy by dawała.
Mógłby być to EGR?

Edytowane przez Karolewicz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie miałem ja po nieudanej naprawie.Na poczatku lekkie poszarpywanie z czasem check i tryb awaryjny .Dlatego ja jestem przeciwnikiem naprawy tych sterowników.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze lepiej sprawdzic błedy bo moze byc tez cos innego uszkodzone.Tyle ze u mnie np po naprawie błedy generowało ecu(inne niz przed naprawa).Dopiero wymiana rozwiazała problem.Ale kazdy przypadek jest inny byc moze w tym jest jeszcze cos uszkodzone w aucie dlatego tez popieram by sprawdzic najpierw bledy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności