Skocz do zawartości

Jak zdemontować zawór elektromagnetyczny położenia wałka rozrządu (solenoid valve of the camshaft position) strona saąca


Rekomendowane odpowiedzi

Po kolejnym roku mogę powiedzieć, że błąd P0014 (ECN001463) nie pojawił mi się już ani razu. Ale nie wiadomo, czy ten poprzednio odczytany błąd miał związek ze słabym smarowaniem i usunięcie filtrów faktycznie pomogło, czy nie ma tu związku.

Ostatecznie nie wymieniłem kół zmiennych faz rozrządu,. Jeżdżę nadal, klekot czasem się pojawia a czasem nie. Już prawie 3-ci rok tak jeżdżę, stan jest stabilny i nie ulega pogorszeniu, więc na razie nie robię tej wymiany bo szkoda kasy.

 

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jest tutaj nowy w związku z tym serdecznie wszystkich witam. Mam nadzieję że nie marudzę w żaden sposób zasad panujących na owym forum. Przechodząc do rzeczy to mam dokładnie taka sama sytuację jak opisana powyżej z tym że ja wymieniłem zmienne kod faz rozrządu (Kupa kasy) mleko o którym mowa dalej się pojawia. Czy mam rozumieć że jak usunę te sutka z zaworów to sytuacja powinna się zmienić? Wyskakuje mi błąd 001463 przy wymianie zkfr nie był wymienione żadne zawory i czujniki. Rozrząd wymieniony 3000km temu koła wymienione 2 miesiące temu . no i jeszcze jedno czy aby zdemontować te zawory i usunąc siatki muszę wpuścić olej czy nie ma takiej potrzeby? Czy śmiało mogę je wykręcić?

Edytowane przez kalisz2

 

 

 

mleko o którym mowa dalej się pojawia.

 

 

W tym temacie nie doczytałem się o mleku.

Opisz jakie mleko i gdzie.

 

 

 

 

Czy mam rozumieć że jak usunę te sutka z zaworów to sytuacja powinna się zmienić?

 

 

Kolega Vitoldo chyba już jaśniej nie mógł wytłumaczyć że ma poprawę.

Dwa razy przecież logował się do tematu aby potwierdzić że mu pomogło.

Czy to mało?

 

Kwestia jeszcze oleju, jaki i jak często wymieniany.

Poza tym czy KZFR fabryczne czy chińskie zamienniki.

 

Kwestia jeszcze oleju, jaki i jak często wymieniany.

Poza tym czy KZFR fabryczne czy chińskie zamienniki.

Żaden chiński zamiennik. Jestem przeciwnikiem tego badziewia. Jednak nie mam pewności czy oryginalny taki jak montowane w tych Astrach. Napewno były one z wyższej półki. Olej wymieniany regularnie ostatnio we wrześniu i zrobione na nim 3000km. Czy to prawda że z kołami zfr trzeba wymieniać jakieś czujniki i zawory? Ja miałem wymienione same koła i czy pozostawienie tych czujników i zaworów starych może mieć wpływ na złą pracę silnika i to mleko tanie?

Przepraszam za ponowny błąd chodzi o klekotanie a nie mleko tanie :/

Edytowane przez kalisz2

 

Napisz jeszcze czy przed wymianą mechanik wyjął sitka ,pomierzył czujnik, pomierzył ciśnienie oleju, sprawdził kanał olejowy

Dla czego była wymiana KZFR?

 

I napisz jeszcze gdzie masz to mleko.

 

Napisz jeszcze czy przed wymianą mechanik wyjął sitka ,pomierzył czujnik, pomierzył ciśnienie oleju, sprawdził kanał olejowy

Dla czego była wymiana KZFR?

 

I napisz jeszcze gdzie masz to mleko.

Kzfr były wymienione bo auto bardzo mocno klekotanie i często i długo. Po wymianie było ok przez kilka tygodni a od jakiegoś czasu znowu się pojawia co prawda rzadziej i mniej intensywnie ale jednak. A co do mleka to chodziło mi o klekotanie. Słownik w pisowni zmienia mi to słowo na mleko i nie zauważyłem. Co do zabiegów o które pytasz to nie mam pojęcia :(. Jest jeszcze coś co mi nie daje spokoju. Mam tą astre od roku silnik 1.6 115KM a silnik chodzi naprawdę głośno. Przy prędkości 70km/h wrzucam piątkę zeby w samochodzie było cicho. Wczoraj jeździłem panda z silnikiem 1.2 i chodzi dużo ciszej przy prędkości 90km/h i na 4 biegu jest znacznie ciszej niż w astrze przy 70km/h na 4 biegu. Mam jeszcze golfa diesla 1.6 105KM i chodzi znacznie ciszej niż Astra nawet na 4 biegu majac prędkość 110km/h. Czy ta głośna praca silnika to normalne? Obrotomierz nie wskazuje jakiś wysokich obrotów przy prędkości 70km/h w tej astrze bo pomiedzy 2500 a 3000. Edytowane przez kalisz2

 

To teraz podjedź do niego aby to zrobił co pisałem .

Niestety możliwe że nie potrzebnie miałeś wymieniane koła bo wina może leżeć po stronie ciśnienia oleju np.

 

To teraz podjedź do niego aby to zrobił co pisałem .

Niestety możliwe że nie potrzebnie miałeś wymieniane koła bo wina może leżeć po stronie ciśnienia oleju np.

Dopisałem w mojej poprzedniej odpowiedzi jedna kwestie. Przeczytaj proszę i powiedz co myślisz myślisz.

Dopisałem w mojej poprzedniej odpowiedzi jedna kwestie. Przeczytaj proszę i powiedz co myślisz myślisz.

Załóżmy że podjadę do tego mechanika premierzy i sprawdzi to o czym piszesz i co może się okazać?

 

Panda chyba nie ma KZFR

O Golfie nie wiem.

 

 

Może się okazać że masz problemy z ciśnieniem oleju a to ma wpływ na pracę KZFR.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności