Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problem, że po założeniu zregenerowanej pompy mechanik mnie poinformował, że auto pali na dotyk lecz zapala się check, i jak mnie poinformował jest błąd wyprzedzania zapłonu (czy coś koło tego) kodów brak gdyż na sprawdzeniu był u elektromechanika, błąd pojawia się przy gazowaniu do 2500 obr/min. Czy objawem może byc uszkodzony czujnik położenia wału korbowego + blad P1335, P0400?
P.s
Na karcie gwarancyjnej pompy dostałem dopiske taką, że należy właśnie wymienić w/w czujnik. Auto max. jedzie 70km/h. Jak nie on to gdzie szukać jeszcze problemów ?

EDIT:
Oto odczyt jaki dostałem:


OP-COM 110207c


Sterownik - 1998 (W)_Vectra-B_Silnik_X_20DTH
Łączna ilość błędów: 1

P1335 - Pompa wtryskowa: brak sygnalu wejscia predkosci silnika z Modułu Sterującego (0A) - Obecny

Sterownik
Klucz #1: 6B
Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

Dane z bloków pomiarowych:

Napięcie systemu - 14,08 V
Urządzenie unieruchamiające - Aktywny
Sygnał urządzenia unieruchamiającego - Odebrane
Sygnał sensora pozycji pedału gazu - 52.0%
Przełącznik położenia biegu jałowego - Nieaktywne 0V
Przepływomierz powietrza - 549,9 mg/suw
Sensor barometru - 1.00 bar
Żądanie ciśnienia ładowania - 1.85 bar
Ciśnienie ładowania - 1.05 bar
Temp. powietrza wlotowego - 15 st. C
Temp. cieczy chłodzącej - 74 st. C
Temp. oleju silnika - 65 st. C
Temp paliwa - 30 st. C
Solenoid odcinający dopływ paliwa - Aktywny
Początek dostawy - 26.04 CA
Pożądany początek wtrysku - 5.47 CA
Rzeczywisty początek wtrysku - 2.05 CA
Pożadana masa paliwa - 20.53 mg/suw
Masa paliwa - 20.01 mg/suw
Zawór elektromagnetyczny stosunku pul-sów ciśnienia ładowania - 26.7 %
Żądanie EGR - 754 mg/suw
Stosunek impulsów EGR - 1%

1a.Pożądanie jałowe - 860 obr/min
2a.Prędkość silnika - 2354 obr/min
3a.Prędkość pompy - 1178 obr/min
1b.Pożądanie jałowe - 860 obr/min
2b.Prędkość silnika - 861 obr/min
3b.Prędkość pompy - 429 obr/min

Lampka kontrolna - Zał 0V
Lampka kontrolna czasu żarzenia - Wył 12V
Wysokie ciśnienie diagnoza 1,0 Liczba
WYsokie ciśnienie diagnoza 2,0 Liczba

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

Na karcie gwarancyjnej pompy dostałem dopiske taką, że należy właśnie wymienić w/w czujnik.

 

To zadzwoń do tej firmy co regenerowała pompę niech wytłumaczą o co chodzi z tym czujnikiem,

Jeśli jest padnięty to w jaki sposób ustawili pompę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511062
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem i wytłumaczono mi, że po regeneracji należy właśnie wymienić ten czujnik, a pompę zakładano mi w warsztacie pobliskiej miejscowości ponieważ pompę wysyłałem 500 km ode mnie :) A pompę to chyba ustawiał ręcznie (przy montażu - o ile tak można) bo komputera to oni nie mają :/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511064
Udostępnij na innych stronach

Po co masz niby go wymienić, podawane były błędy gościom od regeneracji pompy?

Jakie były błędy i objawy zanim regenerowałeś pompę.

Ten błąd dotyczy czujnika położenia pompy, chociaż komputer widzi jej obroty. Może to też wskazywać na źle ustawioną pompę.

Zapytaj mechaników czy posiadają odpowiednie blokady potrzebne przy wymianie pompy (na wał korbowy i wałek rozrządu).

Przy padniętym czujniku wału korbowego zazwyczaj nie działa też obrotomierz na zegarach.

I jeszcze jedno co było robione w pompie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511182
Udostępnij na innych stronach

W pompie wymieniono komplet uszczelniaczy, sterownik, tłok i czujnik obrotów. Przed regeneracją byłem u bardzo dobrego speca od diesli i sprawdzając auto wskazał naprawę pompy, aby był pewnym tego dałem jeszcze jednemu gosciowi od diesli i to samo powiedział. A przyczyną było to, że auto muliło i max prędkosc to 120km/h i check. A teraz check jest od zapłonu i max predkosc 70km/h, a więc jeszcze gorzej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511272
Udostępnij na innych stronach

Pożądany początek wtrysku - 5.47 CA
Rzeczywisty początek wtrysku - 2.05 CA

 

Tu jest pryzczyna. Z teog tez powodu ograniczona jest dawka paliwa a co dalej za tym idzie wskazanie przeplywki i doladowanie powietrza.

 

zle ustawiona pompa na rozrzadzie- tu stawiam na przyczyne bo jest za bardzo późny kąt wtrysku. Zreszta co stoi na przeszkodzie by go dygnac na tych fasolkach na trzech srubach na kole zebatym i potem sprawdzenie czy sie poprawil kąt.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511277
Udostępnij na innych stronach

No właśnie także jestem tego zdania, że źle ustawiony kąt jest tylko, że nie mam pojęcia co i jak i sam tego nie zrobię + brak kanału. Z tym że mechanik zapiera sie że on wszystko dobrze zrobił :/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511301
Udostępnij na innych stronach

Albo byla zle ustawiona pompa po regeneracji albo mechanik nie ustawil prawidlowo rozrzadu przy montazu pompy. Teraz trzeba zegarem ustawic pompe na wartosc fabryczna i spowrotem zamontowac ja na rozrzadzie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511303
Udostępnij na innych stronach

Czyli ponowny koszt montażu 400zł ? Da się jakoś na komputerze sprawdzić czyja to wina kto spieprzył robotę ? Bo przecież nie bede znow za czyjąś głupotę płacić 400zł. Bo fakt faktem blad p1335 nie dotyczy zepsutej pompy, lecz czujnika no ale jest nówka sztuka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511304
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon do firmy regenerujaca pompe i zapytaj, czu ustawiaja pompe na wartosc fabryczna oraz czy ja mechanicznie blokuja w tej pozycji. Jesli pompa byla ustawiona i zablokowana to blad wystapil przy montazu. Ew. mozesz miec mocno wyciagniety lancuch rozrzadu i stad to przesuniecie...

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64872-po-wymianie-pompy-wtryskowej-problemy/#findComment-511306
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności