Gość hrabiaQ Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 zobacz sobie siatkę elastyczną w poprzedniej vc tak miałem wymieniłem siatkę i było luksus   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matid Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 ktoś mi powiedział,że podobno jakiś płyn się wymienia,tzn trzeba dolać do katalizatora   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 a o jakim silniku mówił? w oplach jest silnik fiatowski z dpf bezobsługowym, nic nie dolewasz to nie peugeot albo niektóre fordy...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matid Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 ok to już wiem,dzięki ale coś i tak jest nie halo.... wszystko jest ok,i zapach taki jak powinien być spalin jak np jadę do polski 500 km na autostradzie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hrabiaQ Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 u nas nic się nie dolewa i tak średnio co 1000 km wypals   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogus71 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 U mnie w 2.0CDTI 4x4 wypala się co 800-1200km ale ikonka informacyjna nigdy się nie zapalała. Nie wiem jaka jest reguła bo w momencie przekręcania kluczyka akurat ta ikonka też się zapala. Że DPF się wypala widzę po podniesionych obrotach; przy ciepłym silniku na luzie spalanie chwilowe to 2,4/100km; normalnie 0,8-0,9l/100km Czy u Was też się tak zachowuje???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarwis71 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 w antarze jak bedzie przerwany cykl wypalania to olej napędowy znajdzie się w misce olejowej. Zwracajcie uwagę na stan oleju w silniku, szczególnie jak jeździcie na krótkich trasach. Zawsze można wypalić fapa na sztywno programem. W pewnym momencie jest już niestety za późno. Nie wierzcie w żadne regeneracje, bo jak ktoś nie pilnuje tego to ma problem niestety. Są środki odpowiednie i samemu można zaabsorbować przez wężyk i sondę taki środek, zawsze to coś i pomoże. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Budrys03 Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Teoretycznie co ok 1000km lub więcej jak jest w miarę czysty. Co 500 jak jeździsz tylko po mieście. Jeżeli zaczyna robić to częściej polecam wypalanie serwisowe przy wymianie oleju koszt ok 100zł. Jak też nie pomaga to wyjęcie i umycie środkami do usuwania sadzy ok 350zł. Poziom oleju trzeba kontrolować jak w każdym samochodzie. W Antarze jest kontrolka od jakości oleju - jak się zapali zaleca się wymianę. Można ją zgasić wciskając 3x pedał gazu na włączonym zapłonie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majczel86 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 U mnie w trasie co ok. 300 - 500 km, w mieście co ok. 75 - 150 km. Pozdrawiam. Astra J 1,7   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 W z19dth miałem wypalanie co 500-700km w zależności od warunków jazdy. Skrajny przypadek gdy tylko miasto 300. Sent with handy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.