Skocz do zawartości

Opel Astra III H 1.9 CDTI 120 KM 2 wałki rozrządu.


Rekomendowane odpowiedzi

za kafla to raczej tego wszystkiego to ci nie wykona pozadny tuner.

 

A tu link http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=10796&postdays=0&postorder=asc&start=0

do wlasnie modyfikacji tego typu silnikow. Zdania sa jak widac rozne ale osobiscie tez mi sie wydaje ze takie w stu procentach nie sa te silniki 120 i 150 konne 16V

Edytowane przez wesol

 

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

nie każdy da radę wgrać program ze 150 do Z19DTJ, ale cena powinna być niższa niz tuning

nie potrzeba jednak przy tym żadnej hamowni (choć wartało by sprawdzić czy rzeczywiście jest te 150KM) bo to program seryjny, z fabryki

Inaczej się ma w przypadku profesjonalnego tuningu, tam trzeba to hamownie zrobić...

Edytowane przez kicaj

 

Panowie i Panie,nie ma takiego silnika jak Z19DTR.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Beny72 proszę korzystać z opcji ODPOWIEDZ a nie CYTUJ jak odpowiadasz na post poprzedzający

bad

 

Dokładnie, rozmawiamy tu o Z19DTJ, po to je wszystkie wcześniej wymieniłem :)

Silniki są identyczne. Ktoś w tym linku na forum mastersa mówi że surzarki są różne. Chyba mu się jednak mylą wersje 8v z 16v. Wersje 16v mają te same suszarki (sprawdziłem w EPC online). Ze znanych mi różnic, mało istotnych, wersja DTH ma te same łożyska co najmocniejsza benzyna 2.0T, tak aby sprawnie newtona na drogę przekazywać :) Z19DTJ ma łożyska identyczne jak słabsze wersje Z19DT i Z19DTL.

 

Sorki, oczywiście Z19DTJ. Mój błąd...

DTR jest w serii A...

Edytowane przez kicaj

 

Jeśli możesz to daj nr nadwozia,sprawdzę czy jest faktycznie DPF

DPF jest na 100% jak i zawor EGR. Juz raz rozkodowalem nr. vin i wynika, ze jest DPF. Podobno wszystkie Ople z Niemiec maja DPFa. Nasz jest od pierwszego wlasciciela z Niemiec. To jak radzicie: Zwiekszyc moc na 150 KM czy zostac przy 120 KM?

Ojciec gadal z jednym elektromechanikiem dzisiaj i powiedzial mu, ze w serwisie Opla powinni za darmo odblokowac pozostale koniki ;) Co o tym sadzicie?

 

Decyzja należy do Twojego taty, nie do nas. Chyba że bardzo nalegasz to strzelimy ankietę i każdy się wypowie czy zrobić w aucie czipa, zostawić tak jak jest, czy spuścić go do Wisły.
Każdy powinien wybierać sam, co jest dla niego ważniejsze (trwałość<--->osiągi).
Auto jest przystosowane do mocy 150KM i tyle powinny graty w silniku wytrzymać. Bardziej bym się martwił o usterkę skrzyni biegów w tym aucie. M32 jest bardzo delikatna i niuton szybko ją wykańcza(naprawa 2000zł+).

Szczerze wątpię w darmowe wgrywanie softu w ASO Opla, kiedy za sprawdzenie kodów usterek życzą sobie 150zł. Na chłopski rozum, wgrywanie mocniejszego softu w ASO powinno być zabronione przez centralę, w końcu nie po to są w cenniku droższe modele. Ewentualnie pozwalają na to ze względu na fakt że z19dtj to stary kibel który wyszedł już dawno z cennika.

Tak czy inaczej, warto obdzwonić wszystkie ASO w okolicy i popytać czy to zrobią i który z nich najtaniej.

 

Decyzja należy do Twojego taty, nie do nas. Chyba że bardzo nalegasz to strzelimy ankietę i każdy się wypowie czy zrobić w aucie czipa, zostawić tak jak jest, czy spuścić go do Wisły.

Każdy powinien wybierać sam, co jest dla niego ważniejsze (trwałość<--->osiągi).

Auto jest przystosowane do mocy 150KM i tyle powinny graty w silniku wytrzymać. Bardziej bym się martwił o usterkę skrzyni biegów w tym aucie. M32 jest bardzo delikatna i niuton szybko ją wykańcza(naprawa 2000zł+).

Szczerze wątpię w darmowe wgrywanie softu w ASO Opla, kiedy za sprawdzenie kodów usterek życzą sobie 150zł. Na chłopski rozum, wgrywanie mocniejszego softu w ASO powinno być zabronione przez centralę, w końcu nie po to są w cenniku droższe modele. Ewentualnie pozwalają na to ze względu na fakt że z19dtj to stary kibel który wyszedł już dawno z cennika.

Tak czy inaczej, warto obdzwonić wszystkie ASO w okolicy i popytać czy to zrobią i który z nich najtaniej.

To mnie przestraszyles z szybszym wykonczeniem skrzyni biegow :/ Mozna by bylo zrobic taka ankiete czy warto wgrac czipa uwzgledniajac skrzynie biegow.

 

Ciekawe czym się różnią skrzynie pomiędzy wersjami 120 i 150KM?

 

poczytajcie w linku co podalem no i glupit prosze nie wypisywac. ASO nie wgrywa softów bo niema od tego sprzetu robi tylko aktualizacje czyli nie wybiera co wgrywa tylko przy polaczeniu GM zapodaje odpowiedni soft. Poniewaz laczac sie z autem sprzet typu tech 2 albo mdi widzi jaki jest silnik to do takiego konkretnie motoru sprawdza czy jest jakas nowsza wersja softu i ja sciaga i laduje do sterownika. Nie ma nowszej wersji to nic nie zrobisz tym sprzetem.

 

Poza tym chip tuning to nie choroba zakazna co sie rozprzestrzenia i zaraza inne rzecyz i cos wykancza. Wazne jak sie jezdzi i jak sie dba o auto. Mozna i seryjne auto zaorac i skryznie wymieniac napeczki. A mozna i zachpswanym dlugo jezdzic i moze byc okej. Poz atym podniecacie sie przyrostem 30 czy 40 koni a to zaledwie lizniecie. PRzeciez nikt tu nie mowi o dlubnieciu o 100 koni wiecej czy 150 koni wiecej by mialo si ecos krzaczyć niewiadomo jak czesto.

Edytowane przez wesol

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności