Gość szekir Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 (edytowane) Nie bądź drobiazgowy Wesoły ale oczywiście masz rację I oczywiście, wymiana diód w zaciszu domowym jest lepsza, bo wsadzasz co chcesz (w granicach rozsądku) Edytowane 7 Lutego 2014 przez szekir   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65795-astra-h-wymieniony-regulator-napi%C4%99cia-oraz-diod-i-znowu-problemy/page/3/#findComment-523217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pimpek19765 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 6-7 zł za diode razy 8 to jakies +/- 50zł czyli koszt nie wielki,ale wymiana czsochłonna. ale mysle ze warto,bo te diody co mątuja w zestawach naprawczych to jakies nieporozumienie. Ja osobiscie przy następnej usterce przelutowywuje na mocniejsze. Co do ceny za robocizne260 zł to nie tak wiele ,biorąc pod uwage ze to fachowiec robi,teraz nikt za darmo nie bedzie pracował. Mnie kosztowało to tylko 86 zł za mostek,i moja robocizna około 5godz,wym.mostka i wyjecie alt z zamontowaniem alt.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65795-astra-h-wymieniony-regulator-napi%C4%99cia-oraz-diod-i-znowu-problemy/page/3/#findComment-523626 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szekir Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) Tak jak Ci napisałem, diody u mnie trzy lata wstecz, to jakieś cztery dychy. A nad przeróbką się nie zastanawiaj, tym bardziej, że masz stare graty, możesz przecież złożyć mostek i komuś odstąpić, albo zostawić na "później" , czego Ci nie życzę Edytowane 9 Lutego 2014 przez szekir   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65795-astra-h-wymieniony-regulator-napi%C4%99cia-oraz-diod-i-znowu-problemy/page/3/#findComment-523727 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 co do wyrażania ładowania za pomoca voltomierza to dlatego zwracam uwage bo to strasznie mylne jest. Wlozysz aku ktory ladowales cala noc pod prostownikiem i odpalisz auto to napiecie bedzie gdzies w okolicach 14,2 a nawet 14,4 V. W tym przypadku ładowania aku prawie nie bedzie bo moze kau bedzie dostawal ze 2 ampery a moze i nie. Zalozysz aku w polowie wyladowany i po odpaleniu napieci ebedzie w okolicach 13, 4 moze 13,8 a moze i 13,2 volta. Aku bedzie dostawal prad tak gdzies okolo 8-12 ampr przez pierwsze minuty nawet po 14 amper. bedzie z biegiem czasu ladowania spadac ten prad az osiagnie napiecie na aku okolo14,4V i wtedy bedzie tez lecial prad okolo 1-2 amperów. Prosze was nie wyrazajcie ładowania w voltach. Owszem mozna sie zasugerowac tym napieciem ze cos nie tak jest jak odpalisz auto i bedzie 11V czy po pracy silnika powiedzmy 15 minut nadal ze 12.6V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65795-astra-h-wymieniony-regulator-napi%C4%99cia-oraz-diod-i-znowu-problemy/page/3/#findComment-523748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość go-krycha3 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Witam. Czytam i nie do końca łapie. Chcąc wymienić regulator w astrze h 1,7cdti101km trzeba wymontować cały alternator ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65795-astra-h-wymieniony-regulator-napi%C4%99cia-oraz-diod-i-znowu-problemy/page/3/#findComment-552364 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.