Skocz do zawartości

Astra H. Wymieniony regulator napięcia oraz diod i znowu problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Nie bądź drobiazgowy Wesoły :) ale oczywiście masz rację ;)

I oczywiście, wymiana diód w zaciszu domowym jest lepsza, bo wsadzasz co chcesz (w granicach rozsądku)

 

Edytowane przez szekir

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość pimpek19765

6-7 zł za diode razy 8 to jakies +/- 50zł czyli koszt nie wielki,ale wymiana czsochłonna. ale mysle ze warto,bo te diody co mątuja w zestawach naprawczych to jakies nieporozumienie. Ja osobiscie przy następnej usterce przelutowywuje na mocniejsze. Co do ceny za robocizne260 zł to nie tak wiele ,biorąc pod uwage ze to fachowiec robi,teraz nikt za darmo nie bedzie pracował. Mnie kosztowało to tylko 86 zł za mostek,i moja robocizna około 5godz,wym.mostka i wyjecie alt z zamontowaniem alt.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Ci napisałem, diody u mnie trzy lata wstecz, to jakieś cztery dychy. A nad przeróbką się nie zastanawiaj, tym bardziej, że masz stare graty, możesz przecież złożyć mostek i komuś odstąpić, albo zostawić na "później" , czego Ci nie życzę ;)

 

Edytowane przez szekir

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wyrażania ładowania za pomoca voltomierza to dlatego zwracam uwage bo to strasznie mylne jest. Wlozysz aku ktory ladowales cala noc pod prostownikiem i odpalisz auto to napiecie bedzie gdzies w okolicach 14,2 a nawet 14,4 V. W tym przypadku ładowania aku prawie nie bedzie bo moze kau bedzie dostawal ze 2 ampery a moze i nie. Zalozysz aku w polowie wyladowany i po odpaleniu napieci ebedzie w okolicach 13, 4 moze 13,8 a moze i 13,2 volta. Aku bedzie dostawal prad tak gdzies okolo 8-12 ampr przez pierwsze minuty nawet po 14 amper. bedzie z biegiem czasu ladowania spadac ten prad az osiagnie napiecie na aku okolo14,4V i wtedy bedzie tez lecial prad okolo 1-2 amperów. Prosze was nie wyrazajcie ładowania w voltach. Owszem mozna sie zasugerowac tym napieciem ze cos nie tak jest jak odpalisz auto i bedzie 11V czy po pracy silnika powiedzmy 15 minut nadal ze 12.6V

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności