Skocz do zawartości

centralny zamek,lusterka i klakson Sintra


Gość kmitus1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich w końcu centralny zamek działa prawidłowo ,wiązało to się z wymianą modułu centralnego sterowania i wszystkich siłowników . Moduł podawał napięcie na nieodpowiednie styki i po otwarciu auta na siłownikach wciąz było napięcie i paliło silniczki a przy zamkniętym aucie było ok. Wina za wszystko leżała po stronie uszczelki przedniej szyby która od strony pasażera delikatnie puszczała wode i wszystko po słupku leciało powoli w dół zrobiło lekkie zwarcie i uszkodziło co nie co w module chociaż po rozebraniu go tylko w jednym miejscu lekko bylo zaśniedziałe, ale widocznie to wystarczyło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515
Ale przesmarowanie tak jak Mirek podpowiedział może pomóc :-)

Nie pomogło.

Jest dokładnie tak jak u mirka.

Lekko mu pomogę palcem i przeskoczyć.

Tak jak by nie miał siły.

 

Tak sobie myślę że może za małe napięcie tam dochodzi ?

Bo przecież silownik działa albo nie. A on jakoś tak bardzo leniwie chodzi. Jakie tam powinny być napięcia ?

Rozkręce jeszcze raz i pomierze... :)

 

 

Gdzie jest główną centralka? Może bym styki popsikal kontaktem.

 

Co o tym myślicie ?

 

Może duże spadki, jak przy lampach? Dobrze kombinuje, czy dac spokój Hmm. ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Powiedz jak krowie na granicy.

Gdzie to i jak wygląda.

Albo fote daj. ;)

 

Dostaniesz Ciacho.

 

Dzięki z góry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz światła bez kluczyka w stacyjce - moduł odezwie się. :-D

Jest on za bezpiecznikami pod schowkiem.

 

http://forum.opel24.com/topic/38383-modul-elektroniczny-nadwozia-opis-dzialania/ tu więcej na jego temat

Edytowane przez Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

. Otwiera zawsze. Ale zamyka źle. Ruch siłownika jest za każdym razem ale jakby połowa.

 

 

Miałem podobny problem i został uleczony.

Przyczyną była rdza w mechanizmie zamka która utrudniała pracę siłownika - po czyszczeniu i smarowaniu wszystko wróciło do normalności.

A tak to wyglądało:

Photo0285.jpg

 

Dorzucam jeszcze fotki wnętrza siłownika. Wewnątrz jest mały silniczek napędzający przekładnie ślimakową i dwa mikro przełączniki.

Photo0281.jpg

 

Photo0282.jpg

 

Photo0283.jpg

 

I na koniec filmik który pokazuje jak dostać się do mechanizmu i siłownika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmowałem cały ten panel z mechanizmem jak na filmie.

Samą wymianę np siłownika można zrobić spokojnie w 30-40 minut.

Mi całość zajęła chyba z dwie godzinki. Dlatego że chciałem poznać wnętrze siłownika i zobaczyć jak pracuje.

Do tego na mechanizm poszedł odrdzewiacz do zardzewiałych śrub bo miałem pod ręką i na koniec spora dawka oleju silikonowego w spreju.

Na drzwiach od wewnątrz miałem jeszcze brzydką plamę z korozji więc czyszczenie i malowanie (przydała się w końcu farba cynkowo aluminiowa którą nie dawno kupiłem :-D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności