Gość kmitus1 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Cześć chciałbym tak szybko to zrobić na razie przygotowuję sie psychicznie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-526050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Ja tak pracować nie będę. Czteropak, grill, nastawienie... Wsparcie psychiczne ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-526082 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmitus1 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witam wszystkich w końcu centralny zamek działa prawidłowo ,wiązało to się z wymianą modułu centralnego sterowania i wszystkich siłowników . Moduł podawał napięcie na nieodpowiednie styki i po otwarciu auta na siłownikach wciąz było napięcie i paliło silniczki a przy zamkniętym aucie było ok. Wina za wszystko leżała po stronie uszczelki przedniej szyby która od strony pasażera delikatnie puszczała wode i wszystko po słupku leciało powoli w dół zrobiło lekkie zwarcie i uszkodziło co nie co w module chociaż po rozebraniu go tylko w jednym miejscu lekko bylo zaśniedziałe, ale widocznie to wystarczyło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-529858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Ale przesmarowanie tak jak Mirek podpowiedział może pomóc :-) Nie pomogło. Jest dokładnie tak jak u mirka. Lekko mu pomogę palcem i przeskoczyć. Tak jak by nie miał siły. Tak sobie myślę że może za małe napięcie tam dochodzi ? Bo przecież silownik działa albo nie. A on jakoś tak bardzo leniwie chodzi. Jakie tam powinny być napięcia ? Rozkręce jeszcze raz i pomierze... Gdzie jest główną centralka? Może bym styki popsikal kontaktem. Co o tym myślicie ? Może duże spadki, jak przy lampach? Dobrze kombinuje, czy dac spokój Hmm. ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-530009 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Centralnym zamkiem steruje moduł nadwozia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-530017 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Powiedz jak krowie na granicy. Gdzie to i jak wygląda. Albo fote daj. Dostaniesz Ciacho. Dzięki z góry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-530019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) Włącz światła bez kluczyka w stacyjce - moduł odezwie się. Jest on za bezpiecznikami pod schowkiem. http://forum.opel24.com/topic/38383-modul-elektroniczny-nadwozia-opis-dzialania/ tu więcej na jego temat Edytowane 21 Marca 2014 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-530021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 . Otwiera zawsze. Ale zamyka źle. Ruch siłownika jest za każdym razem ale jakby połowa. Miałem podobny problem i został uleczony. Przyczyną była rdza w mechanizmie zamka która utrudniała pracę siłownika - po czyszczeniu i smarowaniu wszystko wróciło do normalności. A tak to wyglądało: Dorzucam jeszcze fotki wnętrza siłownika. Wewnątrz jest mały silniczek napędzający przekładnie ślimakową i dwa mikro przełączniki. I na koniec filmik który pokazuje jak dostać się do mechanizmu i siłownika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-532090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Kacper a ile Ci zajęło wyjecie, wyczyszczenie i ponowne zmontowanie w całość. Zajmowałeś wszystko jak na filmie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-532197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zdejmowałem cały ten panel z mechanizmem jak na filmie. Samą wymianę np siłownika można zrobić spokojnie w 30-40 minut. Mi całość zajęła chyba z dwie godzinki. Dlatego że chciałem poznać wnętrze siłownika i zobaczyć jak pracuje. Do tego na mechanizm poszedł odrdzewiacz do zardzewiałych śrub bo miałem pod ręką i na koniec spora dawka oleju silikonowego w spreju. Na drzwiach od wewnątrz miałem jeszcze brzydką plamę z korozji więc czyszczenie i malowanie (przydała się w końcu farba cynkowo aluminiowa którą nie dawno kupiłem ) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65874-centralny-zameklusterka-i-klakson-sintra/page/7/#findComment-532266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.