Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

cenne wskazówki,

mam dojście do cen hurtowych z popychaczami jakieś 40-45 zł za sztukę, więc myślę chyba nie ma co oszczędzać tylko wymienić wszystkie, no ale zobaczę co mechanik będzie miał do powiedzenia

 

dwukrotnie wgrywano mi nową mapę wtrysku gazu, specjalnie pojechałem do autoryzowanego serwisu Landi Renzo, bo z tej firmy mam gaz, panowie dokonali regulacji na jeździe próbnej "słuchowej", pojechał zrobić kółko wokół serwisu i stwierdził że gaz jest wyregulowany, wróciłem na 2 dzień do nich, ruszanie z miejsca wyglądało jak skoki żaby, w dniu reklamacji po opisaniu problemu dostałem odp że jest wszystko ok, i bądź tu mądry, oni przy swoim ja przy swoim

 

po kolei będę działał, aktualnie przeglądam info na temat serwisów samochodowych

 

zaglądałem do filtra powietrza, zdemontowałem dolot i ukazał mi się taki widok jak na fotach, zużyte pierścienie dają o sobie znać?

 

 

 

post-43099-0-07656200-1401482877_thumb.jpg

post-43099-0-54901100-1401482883_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67562-silnik-krokowy-w-astrze-z16xep/page/2/#findComment-540684
Udostępnij na innych stronach

No widok nieciekawy. Zasadnicza kwestia jest taka, że jak pierścienie mają dość, to powinien ubywać olej. Ma to miejsce?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67562-silnik-krokowy-w-astrze-z16xep/page/2/#findComment-540752
Udostępnij na innych stronach

na 2,5 tysiąca km dolewam 1 litr oleju

ciekawi mnie co będzie się lepiej opłacało, kupić używany silnik czy regeneracja jak tyle rzeczy będzie do naprawy

Edytowane przez kasso

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67562-silnik-krokowy-w-astrze-z16xep/page/2/#findComment-540767
Udostępnij na innych stronach

 

 

co będzie się lepiej opłacało, kupić używany silnik czy regeneracja

Silnik.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67562-silnik-krokowy-w-astrze-z16xep/page/2/#findComment-540786
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj znowu to samo, za mojej kadencji ktoś majstrował przy dolocie, przy szukaniu nowego rezonatora zwróciłem uwagę że nie ma dziury na odmę, domyślam się że ktoś wyciął rezonator by móc władować odmę do dolotu, pytanie jest takie jeśli część oryginalna nie ma dziury przeznaczonej na takie coś to jak powinno to wyglądać? ktoś po najmniejszej lini oporu próbował coś zatuszować

 

przeglądałem z ciekawości silniki na allegro, większość z nich oferowane są z cudownym przebiegiem "80 tys km" jako po kolizji ha, to dopiero loteria, chyba już lepiej dołożyć i wiedzieć co się ma naprawionego

 

 

post-43099-0-47145600-1401743325_thumb.jpg

post-43099-0-01014900-1401743358_thumb.jpg

post-43099-0-79274000-1401743361_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67562-silnik-krokowy-w-astrze-z16xep/page/2/#findComment-541096
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności