adam1954 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 A zdejmowałeś pasek od altka to sprawdzałeś jak się kręci altek czy nie ma oporów. Czy w ogóle któraś rolka na tym pasku nie jest zatarta? Stawiam chyba na ten chinski alternator. Pomimo tego, że parametry ładowania i pracy ma prawidłowe, bo tak wskazują mierniki to może na krótkich trasach nie doładowuje akumulatora i auto nie ma wystarczająco prądu. Kup sobie w takim razie jakiś miernik i w takiej sytuacji zmierz napięcie na aku przed odpaleniem. I będziesz wiedział czy altek doładowuje czy nie. Może też czujnik temp?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-682080 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bandit1299 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 A co ma rozrusznik do tego skoro na zimnym odpala odrazu a na ciepłym musi zakręcić 3 razy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-685331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 A masz inny poradę? To pisz nie wstydź się.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-685332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bandit1299 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 No niemam dlatego pytam bo u mnie ba zimnym cyka odrazu a na ciepłym musi 3 raz zakręcić i lapie więc.czemu rozrusznik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-685336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kupal23 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Wraz ze wzrostem temperatury zwiększa się oporność, jeśli styk jest już taki sobie (np przez kończące się szczotki) to po nagrzaniu będzie jeszcze gorszy i wtedy rozrusznik wolniej kręci. Jeśli rozrusznik nie osiągnie od razu pewnych obrotów to pompa wtryskowa podaje za niskie ciśnienie paliwa i samochód ciężko odpala. Zróbcie sobie logi podczas odpalania na zimnym i gorącym silniku i porównajcie początkowe obroty silnika i wartości rzeczywiste i zadane ciśnienia na listwie wtryskowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-704303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafcio10 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam. Odświeżę trochę temat. Problem z rozruchem na lekko ostudzonym silniku po rozgrzaniu. Usterka pogłębiała się od dłuższego czasu, teraz już zdarzyło się, że auto nie odpaliło. Na zimnym pali na dotyk. Mam nowy, duży akumulator VARTY, rozrusznik kręci jak wściekły, więc go wykluczam. Podmieniałem oba czujniki na listwie wtryskowej, żadnej poprawy. Nowy czujnik położenia wału Valeo. Zrobiłem test przelewów, wyszło, że 2 wtryski bardziej przelewają, dałem je do sprawdzenia: sprawne. Dodam, że nie ma żadnych błędów w komputerze. Raz tylko przy długim kręceniu wyskoczyły 2 błedy od immo, ale po wykasowaniu nigdy później się nie pojawiły. Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze można zrobić ?? Czytałem o obudowie filtra paliwa, ale czy nie odpalałby gorzej na zimnym niż na ciepłym Pompa CR: jeśli to pompa, to na kompie pokaże, że jest za niskie ciśnienie na pompie ECU: też rozważam możliwość wadliwego działania kompa. Czy da się odpalić po przełożeniu kompa z innego auta, czy trzeba go zalogować, żeby zadziałał ???? Rozrząd: Nie słychać łańcuszka, ale mam już przejechane 180kk i mam w planach wymianę, może po rozgrzaniu łańcuch już jest zbyt dugi Dodam jeszcze, że od kilku auto ma taką przypadłość, że im cieplej jest na zewnątrz, to po zmianie biegu słabo reaguje na dodanie gazu, tak jakby z opóźnieniem i na początku jakby się dławiło, jak wciśnie się gaz do dechy, to problem prawie nie występuje, zimą też nie ma z tym problemu. Gdzie najpierw zajrzeć Poradzi ktoś Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez rafcio10   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-725631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafcio10 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Może komuś się przyda. Problem rozwiązany. Dostałem od znajomego pompę wysokiego ciśniena na wyminę i u mnie w tym tkwił problem. Teraz odpala o wiele szybciej niż przed wymianą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-725690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 24 minuty temu, rafcio10 napisał: Może komuś się przyda. Problem rozwiązany. Dostałem od znajomego pompę wysokiego ciśniena na wyminę i u mnie w tym tkwił problem. Teraz odpala o wiele szybciej niż przed wymianą. To wymieniales wszystkie czujniki po kolei a nie sprawdzales cisnienia na listwie? Gdy masz za niskie cisnienie to wali błędami, gdy za wysokie tez .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-725692 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafcio10 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 W dniu 30.08.2020 o 20:43, Marcin 83 napisał: To wymieniales wszystkie czujniki po kolei a nie sprawdzales cisnienia na listwie? Gdy masz za niskie cisnienie to wali błędami, gdy za wysokie tez . Nie wymieniałem, tylko podmieniałem ze sprawnego auta. Żeby sprawdzić ciśnienie, to trzeba mieć odpowiedni sprzęt, ja takiego nie mam. NIGDY nie miałem żadnego błędu odnośnie zbyt niskiego ciśnienia, dlatego stawiałem na wtryski, a nie na pompę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-725728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Wystarczy jakis w miare normalny interfejs elm i cisnienie sprawdzi. Dziwne ze nie walił o błędami. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/5/#findComment-725734 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.