rafalgrzegorz Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) A tu masz : http://forum.opel24.com/topic/69163-corsa-c-12-problem-z-olejem-po-wymianie-uszczelki-glowicy/page-2?do=findComment&comment=556365 A to cały temat: http://forum.opel24.com/topic/69163-corsa-c-12-problem-z-olejem-po-wymianie-uszczelki-glowicy/ Wystarczyło poczytać. Edytowane 15 Października 2014 przez rafalgrzegorz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556727 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 A jednak pojawił sie u mnie problem. Byłem dzisiaj zrobić pomiar ciśnienia i się przeraziłem. Mam foty jakby ktoś jednak nie wierzył.Na biegu jałowym ciśnienie jest 5barów. Tak to nie przejęzyczenie. Ponad 4 razy więcej niż powinno być. Slawek poczytać proszę o plukaniu silnika, lub zacznij szukać innego. Zanim spuscisz olej zaczniesz wykrecac pompę, wlej plukanke do oleju. Zwykłą z K2 może być. Jeśli się uda to rozpuścić brud który zalega w silniku. I zaworze pompy. Już mu nie zaszkodzisz. Jedynie możesz pomóc. Najlepsze by było zdjąć miskę, pompę, głowice, panewki (wału i walków) przepchnac, przedmuchac i przelać kanaly olejowe. Ciężka decyzja cię czeka...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek7 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Ja sie obawiam jednej rzeczy. Przywrócę ciśnienie do normy, i zrobi sie drugi problem o może jest cos z panewkami i zacznie spadać w ogóle ciśnienie. być może wzrost ciśnienia był nieprzypadkowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Nic się nie dzieje przypadkiem w motoryzacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek7 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Sluchajcie ja mam pytanie o to ciśnienie 5 barów. Czy to jest mozliwe ze takie cisnienie wystepuje jak silnik jest zimny a jak osiagnie olej temperature 80st o ktorej pisał ArKos to wtedy spada do 1.5?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Tak, bo zimny olej = gęsty olej. Zawór pompy powinien puścić przy ok. 5 barach. Im gorętszy tym rzadszy - pisałem wcześniej, że silnik ma być gorący czyli ponad 80*C i na jałowym ma być ok. 1.5 bara   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek7 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Jasne. Ale postaw się na moim miejscu. Jadę do speca (sam nie mam ciśnieniomierza) płacę niby za prostą czynność prawie 4 dychy. Wpadłem na to przypadkiem jak ktoś podawał wartości ciśnienia na ciepłym i zimnym silniku. A na pewno musiał być zimy bo czekałem na pomiar prawie 40min w wcześniej nie był mocno nagrzany silnik. Wychodzi na to że muszę operacje pomiaru powtórzyć. PS. Domyślam sie że z tego powodu iż zawór puszcza przy 5 barach max ciśnienie jakie podałeś wcześniej przy wysokich obrotach może być właśnie w tych okolicach 5 barów? Wzrost powyżej tej wartości powoduje upływ oleju przez regulator. Edytowane 17 Października 2014 przez slawek7   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Wymieniles juz ten czujnik cisnienia oleju?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek7 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Wymieniłem, działa jak poprzedni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-556920 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nix Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Odświeżę troszkę temacik... Odkryłem, że nieszczelność zaworka upustowego pompy oleju ( nazywaneg też tłoczkiem) powoduje właśnie późne gaśnięcie lampki ciśnienia oleju. Wystarczy że sprężyna jest trochę wyrobiona lub/i tłoczek trochę zużyty i pompa na zimno nie potrafi zbudować ciśnienia przez pierwszych kilkanaście sekund. Tak więc ten zawór upustowy, mimo że jego podstawowa funkcja jest jasna wpływa też na ewentualne "zapowietrzenie" pompy oleju. tu cały temat http://forum.opel24.com/topic/73766-zawor-upustowy-pompy-oleju-pozno-gasnaca-kontr-oleju-rozwiazanie/ pzdr Nix Edytowane 1 Listopada 2015 przez Nix Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69173-jak-wam-szybko-ga%C5%9Bnie-kontrolka-oleju/page/5/#findComment-609456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.