Gość piotrek.gk Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Chyba tak będę musiał zrobić. Napiszę wrażenia jak zrobię testy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Z ciekawości oglądałem też megane 1.6 i widzę, że ma podobny silnik (110KM), a przy okazji jest lżejsze i pewnie lepiej się zbiera, Osiągi ma przeciętne , za to awarie silnika zabójczo regularne . Moja kobitka odwiedza warsztat raz na ok 2-3 miesiące . Jest to chyba najbardziej awaryjny silnik w histori renault . Po wszystkich poprawkach konstrukcyjnych dalej psuje się to samo - czyli najczęściej wysypuje się tragicznie zaprojektowany i zbudowany z tandetnych materiałów rozrząd Ja wydam kase na renault jak dadzą chociaż 20 lat gwarancji na silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek.gk Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Vertix, a tak z ciekawości zapytam, co się tak w nich wiecznie psuje? Edytowane 19 Października 2014 przez piotrek.gk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 ale opel ma tyle samo elektroniki co renault....pomiedzy bajki mozesz wsadzic ze renault jest bardziej awaryjne. Jesli kupujesz nowe auto, to o co sie martwic. A jak kupujesz sprowadzone, z realnym nalotem 2 razy wiekszym niz jest a do tego albo po powodzi albo wypadku to nie dziwcie sie ze auto sie psuje. Jaki zakup taka eksploatacja. Na Twoim miejscu bralbym silnik 1,4 turbo. Bo spalanie to samo co 1,6 wolnossaca a przyjemnosc jazdy o wiele wieksza....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 spalanie to samo co 1,6 wolnossaca 1,6 pali więcej, ok. 1 litr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 nie zagladalem do katalogu...ale jesli tak mowisz to pewnie tak jest. Bo 1,4 NET nadrabia momentem obrotowym...ja naprawde bralbym turbo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Ja nie mówię o katalogu. Mówię o wskazaniach komputera, gdy robię przeglądy. Najczęściej okolice 8,5l dla 1,6 pokazuje, 1,4T okolice 7,5 litra. W każdym razie poniżej ósemki, a nie widziałem żadnego 1.6 z takim wynikiem - bardziej w kierunku 9l idą. Astra J to ciężkie auto wbrew pozorom. 1400-1450kg to nie jest mało. Opel Omega miał podobną masę własną, a kawał auta jest. Ja też wybrałem 1.4T jako oszczędniejszy, żwawszy i ze zdecydowanie większym potencjałem. No i nie ma zmory, którą ma 1,6: zafajdane koła zmiennych faz rozrządu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557218 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek.gk Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Po wszystkich opiniach chyba jednak wybiorę wersję 1.4T, ale zastanawia mnie jedna rzecz. Jaki wpływ na turbo bedą miały codzienne krótkie podjazdy do pracy (3-4 km w jedną stronę) jak przy zimnym silniku nie będzie się uruchamiało, o zimie już nie wspomnę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557219 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 przy zimnym silniku nie będzie się uruchamiało, o zimie już nie wspomnę E no... widzę znasz doskonale zasadę działania turbosprężarki... Lepiej może poczytaj jak działa i jak obchodzić się z uturbionym silnikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557221 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 normalnie...benzyna sie szybciej zagrzeje niz diesel. pewnie te 4-5km. to wciaz za krotko zeby na normalna temp wskoczyl przy -25 C, ... poczytaj sobie na zimnym silniku ostroznie z gazem...zmiana biegu na 3tys./obr. (ale to juz maks) po dojezdzcie od 30sekund do 1 minuty na wychlodzenie i bedzie ci sluzyc dlugie lata... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69237-zakup-nowej-astry-iv-i-wyb%C3%B3r-silnika/page/2/#findComment-557223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.