Skocz do zawartości

Ciężko odpala.


Gość Klawisz84

Rekomendowane odpowiedzi

Autko wstawić do jakiegoś ciepłego miejsca i myślę że denaturat da radę. dodatkowo dolać z 5 - 10litrów ON.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Do baku, zmiesza się z wodą która się może wytrącać w trakcie eksploatacji a do ciepłego miejsca żeby po prostu lód się rozpuścił (ja tak miałem w VW ale mróz wtedy był -25o C przez kilka dni). Spróbować nie zawadzi. A paliwa dolać żeby się dobrze rozmieszało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój zamarznięty filtr poszedł do śmieci (kulka śniegu) dodatkowo autko stało na dworze - do rozruchu gorąca ropa i ominięcie baku, następnie wjazd na warsztat i rozmrożenie układu paliwowego włącznie ze smokiem paliwa ( na dnie baku był lód) - 0,5 l denaturatu pomogło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Klawisz84

Ja mam filtr wymieniony i odpowietrzyli mi układ. Więc pozostaje albo woda albo pompa. Ale jak odpale to później nie miałem problemów. Tylko po długim postoju 6-8h u mnie teraz pokazuje -9*C w nocy poniżej 13-14 miałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Klawisz84

Wracam do tematu gdyż dalej mam z tym problem. Dolałem 3 różnych preparatów (denat również) by wydostać wodę z baku (jeśli takowa tam jest)

A moje auto dalej dziwnie odpala. Nagrzewam żarniki i ciach za pierwszym razem łapie zapłon ALE obroty falują

Jak dodam mu gazu polecą kłęby dymu i po chwili silnik sam utrzyma obroty, jeśli nie dodam gazu auto gaśnie. NA kompie nie pojawia się żaden błąd prócz starego z problemem poduszki że jest odłączona.

Dodatkowo auto dość mocno kopci. Po dojściu do 2-2.5 obr/min widać już w lusterku lekkie kłęby dymu. Albo jest za dużo wachy lub za słąbo jest spalana mieszanka.

Pompę mam po 2 latach regeneracji to samo tyczy się turbiny którą naprawiałem.

Wymieniłem wężyki przy wtryskach. Nowy filtr paliwa i powietrza.

Wszystko zaczęło się po mrozach ale teraz ich nie ma a objawy pozostały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie w corsie tyle że tam był silnik 1,5 TD więc zero elektroniki. Autko paliło na największych mrozach aż pewnej jesieni zaczęły się problemy.

Podejrzana była pompa wtryski itp. Zacząłem od najprostrzej rzeczy. Sprawdziłem luzy na zaworach i to było problemem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X17DTL ma hydrauliczną regulację zaworów.Wywal wtryski i daj do sprawdzenia.Druga rzecz to slaby silnik.Sprawdził bym kompresję na Twoim miejscu

Edytowane przez BENY72

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość irek711

Czy aby na pewno? Nie jestem mechanikiem ale z tego co słyszałem to regulacja jest na płytkach. Mam zamiar zabrać się za wymianę uszczelki pod pokrywą więc sam zobaczę co tam siedzi. Chba że mamy różne silniki to sorry. Z resztą co mechanik to inne zdanie więc sam już nie wiem.

Edytowane przez irek711
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności