Gość radekkaras Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Witam uporałem się ze swoim problemem opisywanym post wyżej.Jak by ktoś potrzebował to służe pomocą w nowym sączu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-566561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 A przed udzieleniem pomocy może jeszcze opisz innym jak sobie poradziłeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-566581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekkaras Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 W moim przypadku była do wymiany ta gruszka co steruje klapami wirowymi i regulacja tego potęcjometru zwanego czujnikiem. Wszystko wraz z gruszką kosztowało mnie 300zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-566623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaslo Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam was, przeglądałem wpisy na temat naprawy kolektora i błędu p1113 i powiem szczerze że jest kilka sposobów wyeliminowania zapalającej się pomarańczowej kontrolki auta z kluczem. Sprawdziłem też najtańszą :-) metodę z rezystorem i jest ona nieskuteczna, kontrolka zapaliła się po kilku minutach pracy silnika. teraz napiszę o sposobach eliminacji usterki: 1- modyfikacja oprogramowania czyli zmiana mapy w sterowniku, koszt zależnie od warsztatu nie jest to rozwiązanie problemu ale kontrolka się nie zaświeci ! Rozwiązanie to ma jednak wadę. Eliminujemy jedynie wpis w mapie na temat sterowania klapami i klapy w kolektorze nie działają auto dalej pali więcej i jest mułowate. 2- kupno używanego kolektora, wszystko super tylko czy kolektor jest sprawny lub czy wiemy ile nam jeszcze podziała. 3- zakup części do kolektora lub jego regeneracja. Tak są nowe części do regeneracji kolektora, ale nie w ASO. Posiadam nowe komplety naprawcze do kolektora ( elektrozawór sterujący jak i potencjometr) koszt kompletu na dzień dzisiejszy 650zł. Regeneracja kolektora to koszt zależny od stopnia zużycia kolektora, cena regeneracji zaczyna się od 950zł. na regenerowany kolektor udzielana jest gwarancja, zainteresowanych częściami bądź regeneracją zapraszam do zapoznania się z tym tematem i kontaktem telefonicznym http://forum.opel24.com/topic/70930-elektryka-mechanika-klimatyzacja-regeneracja-turbosprezarek-dpf-egr-off/ 4- Zakup nowego kolektora. Niestety dostępny jest wyłącznie w ASO i cena zależnie od miejsca od 2600zł do 3000zł Poniżej zdjęcie regenerowanego kolektora   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-573568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Zakup nowego kolektora. Niestety dostępny jest wyłącznie w ASO i cena zależnie od miejsca od 2600zł do 3000zł Ciekawostki dropsa... Kolektor ssący nowy w ASO 1500zł, nastawnik 950. Nie wiem, skąd te kosmiczne ceny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-574973 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaslo Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Z serwisu autowola   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-575168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Wczoraj męczyłem temat... ceny u nas jak wskazałem, akurat VC 150-konna podjechała z zatartymi klapami wirowymi. Kolektor 1496,- nastawnik 942,- robocizna (wymiana kolektora i nastawnika) 1580,-   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-575180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaslo Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Kolego to temat dotyczący benzynowego kolektora a Ty piszesz o 1.9 a ja o kolektorze do benzyny. Do 1.9 po oryginale u mnie kolektor około 1200,- a nastawnik około 600,- Edytowane 8 Marca 2015 przez Kaslo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-575184 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Ooops... nie przyuważyłem - gafa. Sorki, mea culpa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-575235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 U mnie w Z14XEP odłączyłem wtyczkę od nastawnika klap i auto lepiej jeździ, mimo iż klapy ręcznie chodzą leciutko. Mam błąd w kompie, ale nie powoduje on świecenia kontrolki usterki, auto pali tyle samo albo mniej niż z włączonymi klapami. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70049-p1113-klapy-wirowe-kolektor-ss%C4%85cy/page/2/#findComment-575417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.