Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To ten drążek zakończony przegubem. Zaczyna się przy podlodze za pedałami i smiga do góry do silniczka wspomagania. Wymiana bez konieczności wjazdu na kanał. Uwaga na uzywane drążki z anglikow- mają odwrotne kryzy i trzeba obracać kierownice na wieloklinie ! Ale pasują. Smarowanie ..... daruj sobie. Raczej nie będziesz usatysfakcjonowany.

 

  • 2 miesiące temu...

ja tak samo mam te stuki wymieniłem drażki stabilizatora i kumy . Dalej to samo sie dzieje mowilem mechanikowi ze sa luzy w maglonicy on twierdzi ze niema zadnych luzow a jak krece kierownica w plawo w lewo to slysze taka niby grzechotke bardzo to denerwoje przy jezdzie po dziurach.

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Ja właśnie też zacząłem borykać się ze stukami w zawieszeniu, diagnosta stwierdził że absolutnie to nie drążki, końcówki i sworznie. Żadnych luzów, a stuki są na nierównościach przy małych prędkościach słyszalne dość wyraźnie, dodatkowo przy prędkości około 110 km/h dochodzą wibracje kierownicy...i nie są spowodowane wyważeniem kół, wadliwą oponą, czy ferelną felgą, na zimówkach było to samo, tarcze hamulcowe w porządku...

 

Gość Anonymous

Ja mam podobny problem. Na stacji nic nie wyszło jeździłem z mechanikiem i to jednak coś w tylnym kole i to nie zawieszenie, tylko hamulce.

 

popr.ort. i liter./DAROMV6

 

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Panowie chcecie prosta i darmowa porade jak sie tego mozna pozbyc????

 

znanego z merivy luzu na krzyżaku w elemencie "łącznik przekładnia kierownicza-do kolumny kierownicy"

 

ja wziołem 2 zapałki rozpołowiłem na pół włozylem w miejsce gdzie miałem luz na tym przegłubie gdzies w połowie gdzie się łączą te drążki i mam spokój na freeee.

A wystarczy tylko sięgnać reką tek ten przegłub by nim poszarpac i sprawdzic czy ma luz

 

Ja tak uczyniłem i jezdze juz 5 mieszków spokojnie :?:

 

poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Jeśli chodzi o stuki o których pisałem wyżej to winowajcą był drążek kierowniczy, nie końcówka a drążek! Serwis 226zł (hahaha!), podobno nie ma zamienników (hahaha!) ale są za 45zł, produkowane przez niemiecką firmę.

 

  • 1 rok później...

ale co dokładnie przesmarować jaki wałek silnika

 

[ Dodano: Sro Wrz 08, 2010 16:46 ]

wałek przesmarowałem, nałożyłem smaru glinowego do pełna przykręciłem na razie nie puka to było to

 

  • 2 miesiące temu...
Gość Marek KOLCZAK

Uff.. Koniec stukania w rejonie zawieszenia.

Chwała serwisowi Opla w Mielcu.:)

Po 30 minutach mechanik zlokalizował usterkę a był to - LUZ NA KRZYŻAKU w elemencie "łącznik przekładnia kierownicza-do kolumny kierownicy" (taki skomplikowany kawałek żelastwa mający na obu końcach łączniki krzyżakowe). Po dokręceniu jednej ze śrub na ww łączniku stuki ustały całkowicie.

Koszt naprawu ok.40 zł.

Gdyby się nie udało dokręcić onej śruby to nowy łącznik fabryczny kosztuje ok. 430 zł.

I to byłoby na tyle w związku ze stukaniem.

(A przy okazji inni mechanicy z innego serwisu Opla spowodowali swoimi diagnozami do tego, że wymieniłem prawie wszystkie elementy zawieszenia.) :) :}

Cześć! Czy u Ciebie też było stukanie przy krótkich ruchach kierownicą, bo u mnie tak jak pisze i tylko przy pierwszych ruchach gdy odbijam w lewo lub prawo?I z tym mam problem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności