Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1) to ten Twoj jakby był na częściach JPN ( zaraz zadzwonie)

2)

http://allegro.pl/rozrzad-pompa-opel-astra-vectra-corsa-8v-gates-i5022666467.html

 

- pasek rozrządu firmy GATES GERMANY

- pompa wody GENUINE PARTS (Oryginał OPEL & DAEWOO)

-uszczelka pompy wody

- napinacz paska rozrządu KOREA (Oryginał OPEL & DAEWOO)

 

lub ten

3)

http://allegro.pl/rozrzad-pompa-opel-astra-i-f-g-corsa-b-1-4-1-6-8v-i5022708245.html

 

- Pasek rozrządu firmy GATES Germany

(ORYGINAŁ w OPLU)

- napinacz paska rozrządu firmy Motoro (ORYGINAŁ MOTORO)

- Fabryczna Pompa wody NTY Parts z METALOWYM wirnikiem- wydłużona żywotność!

- Uszczelka pompy wody

powiedz aby numer 1,2,3 ktory brać i koniec tematu juz nie męczę :)

Edytowane przez rafkaa

 

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego twoja kasa twój wybór - nie znam firmy, więc nie wiem. Gwarantować mogę: INA, RUVILLE, czy pakowane i dystrybuowane przez GM (ale te ostatnie dużo droższe dawniej były).. DAEWOO w końcu to też brat opla ( rodzina GM) więc koreańczyk - kto wie. Zapytaj tego co będzie montował niech doradzi.

Ale już pisałem twoja kasa i twój wybór. Może być teraz oszczędność 20 - 50 zł a potem za robociznę dwa razy płacisz.

 

dobra namowiles mnei na zestaw INA

http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-opel-astra-f-g-vectra-b-1-6-8-i4988625788.html

 

ale pracownik nie był 100% pewny czy pompa wodna ma mieć wirnik na środku czy z skrajnym punkcie obudowy , orientuje sie ktoś jak to jest dokładnie ?

 

To musisz po kodzie silnika odczytać i podać w sklepie, będzie najpewniejsze.

Kod silnika znajdziesz na fotce gdzie zaznaczyłem w czerwonym kółku, lub tam gdzie strzałka.

post-22355-0-92095800-1423150763_thumb.jpg

 

mam kod silnika X16SZR0 opel astra 1.6 KAT 1598 cm3 55kW z październik 1999roku,dzwoniłem do nawet do salonu opla, mechaników opla i gości z aukcji i nikt nie wie albo mówi " oryginalny" będzie pasował nie mówiąc czy wirnik jest centralnie osadzony czy na boku , wydaje mi się ze jest na boku z tego co udało mi się określić, chciałbym kupić jeszcze dzisiaj ten zestaw ale muszę sie wstrzymać do puki nie będę pewny na 100% bo to w końcu zakupy przez internet a jak mi rozbierze juz auto to nie będę wymieniał przez internet co będzie trwało 3-5 dni :) powoli kończą mi sie pomysły jak można to ustalić bez rozbierania starej pompy

 

To sobie przeczytaj - ten za 164 zł. pisze ale w astrze f X16XER - to zero "0" za r jest od nr silnika. Podaj przy zakupie do jakiego kodu potrzebujesz ten rozrząd.

Albo po prostu kup poza aukcją (na telefon) tak też można a przez telefon można negocjować cenę.

 

no dobra czyli boczny wirnik i ten zestaw za 164 zł będzie pasował :) bo jak dzwoniłem do tego kolesia od zestawu za 164 zł powiedział ze nie jest pewny czy będzie pasował bo były montowane w tym silniku dwie pompy z centralnym wirnikiem i od jakiegoś miesiaca z bocznym wirnikiem

 

Gość Mariusz_760301

no dobra czyli boczny wirnik i ten zestaw za 164 zł będzie pasował :-) bo jak dzwoniłem do tego kolesia od zestawu za 164 zł powiedział ze nie jest pewny czy będzie pasował bo były montowane w tym silniku dwie pompy z centralnym wirnikiem i od jakiegoś miesiaca z bocznym wirnikiem

Polecam rozeznać temat wymiany samego termostatu bez zrzucania rozrządu http://forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=35747

wiem, że jest to możliwe. Poszukaj szczegółowych zdjęć i opisu jak to zrobić.

 

  • 2 tygodnie później...

rozrząd zrobiłem,

termostat nowy działa

filtry gazu wymieniłem

byłem u jednego gaziarza ze starym parownikiem bo gasł zapłaciłem 100zł za regulacje i jakieś wkręcane rury do parownika zamontował w celu wyrównywania ciśnień i dalej gasł, pyrkotał falował

pojechałem do innego na regulacje zmieniłem na inny parownik co prawda używkę, zapłaciłem 120zł i dalej gaśnie po wrzuceniu luzu na dużej prędkości, a np jak zjeżdżam w doł na łuku to gaśnie, nie mam juz siły ani pieniędzy ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

zostaje mi tylko przepustnica lub zamontowana strumienica zamiast katalizatora, dodam ze pyrkocze jak maluch po odpaleniu

pomóżcie nie mam już siły to moja pierwsza astra a więcej z nią problemów niż z moja królową lawet laguną


jeszcze mi przychodzi do łowy kable + świece lub lambda od czego zacząć ? macie jakieś pomysły ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności