Skocz do zawartości

Problem ze spryskiwaczami Opel corsa D 1,7 2000


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Goździk

Witam,

mam taki problem. Jestem totalnym laikiem w sprawach motoryzacji, trochę naprawiałem ostatnio u mechanika moją Corsę, jednak został mi problem spryskiwaczy. W ogóle nie pompuje płynu, nie słychać nawet pracy pompki. Dodam, że auto stało wcześniej od lipca do grudnia i wcześniej działał spryskiwacz przedni normalnie. Tylny nie działał, więc tutaj od razu zapytanie o tylny. Przede wszystkim zależy mi na przednim, więc pytanie, czy ktoś z was miał podobny problem? Wiem że koszt nowej pompki to kwota rzędu 30-35 zł, ale może tu nie tkwi problem? Czy jest sens znowu jechania do mechanika, który za fatygę nie weźmie sobie mniej niż 100 zł, czy też łatwo można to naprawić samemu i jak?

 

POMOCY! :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że problem jest gdzie indziej ale twój zbiornik wygląda m/w tak - post-22355-0-01786200-1423515323_thumb.jpg

więc wymiana nie jest nie jest sama w sobie trudna , ale myślę że dostęp trochę ciężki.

Myślę że problem jest w sterowaniu, tak czy siak i tak trzeba ją wyciągnąć i sprawdzić czy pracuje. Z tego co się oriętuje ta sama pompa u ciebie pracuje na przednie i tylną wcieraczkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Goździk

Tak. pompka jest na przednią i tylną szybę, chociaż zbiornik różni się od tego z twojego zdjęcia. Czy mam jakoś spuścić płyn z tego zbiornika przed wyjęciem, czy coś? Czy sprawdzić pompkę po odłączeniu od niej kabli? Jutro zrobię zdjęcia jak wygląda dokładnie zbiornik i kable przy nim.

Edytowane przez Goździk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach