rafalgrzegorz Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Nie pamiętam dokładnie ale coś ok 0,02A   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 30mA czyli 0.03 A. Powiedzmy ze w tych nowszych autach gdzie kupa elektroniki t tak gdzies 50 mA 0.05A. Wiecej to zaden rpoducent nie da gwrancj jak sie tylko dowie ze taki pobór jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579113 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baru0 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Dzięki za szybką odpowiedz ,jeszcze nie pobiegłem ale już idę działać .Mam ten plus że garaż ogrzewany w domu .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579114 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Mam ten plus że garaż ogrzewany w domu Farciarz. Już Cię nie lubimy Żartowałem Ale jak Ci pada akum w ogrzewanym garażu, to rzeczywiście problem. Mi zżerało radio. Niewinne podświetlenie przycisków świecące 24h.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579123 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baru0 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Jestem z powrotem zrobiłem jak radziliście od grubych zacząłem i tak licząc od lewej stan wyjściowy 0.34 A na piątym 0.07 na siódmym 0.00 A obydwa podpisane jako bezpiecznik główny i nie wiem co dalej mam schemat bezpieczników wydrukowany a ogólny chyba gdzieś na kampie . obrazek w większej rozdzielczości http://bajorek.com.pl/wordpress/wp-content/uploads/2011/04/DSC_2091.jpg A propo garażu w razie jakiegoś problemu po trasie mogę użyczyć , namiary w profilu Znalazłem schematy ,mam takie po Niemiecku i po polsku ale nie mogę rozczytać z poszczególnych pdf-ów pod jaki bezpiecznik dany podzespół podchodzi ,gdyby ktoś z kolegów lub koleżanek coś podpowiedział będę wdzięczny Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez baru0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Fiu fiu. Sprawdź centralny zamek i włącznik świateł w autku. poniżej co odpowiada temu bezpiecznikowi nr 5 - 60A 26. Zapalniczka,gniazdo zasilania urządzeń dodatkowych 27. Kierunkowskazy,światła postojowe,światła tylne 28. Sterowanie zamkiem wlewu paliwa 49. Dmuchawa chłodnicy,klimatyzacja. Ten drugi 60 A odpowiada za przekaźnik K-12 Masz schematy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579140 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baru0 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Mam schematy ale nie mogę zajarzyć ,a drukować wszystkiego na razie się mi nie chce .Dzięki polukam k-12 tzn. bo na schemacie mam przekaźnik zaznaczony jako numer 12 ale jego symbol to k-67 tak mam na schemacie . Schematy mam chyba z tego Forum jeden niemiecki ma 8.09 mb po rozpakowaniu a schematy po polsku 885kb . trochę jak dla mnie skomplikowane na razie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579154 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Na schematach masz na dole coś w rodzaju podziałki, na str 13 schematów masz na dole nr 1345 i z niego idzie przez jakiś silnik (wygląda to na wentylator chłodnicy, ale zgaduję) do bezpiecznika nr 7 (na schemacie 57). Przekaźnik K- 67 to właśnie zaznaczony nr 12 na schemacie. Sprawdź jeszcze czy nie ucieka ci prąd przez wtyczkę od NIWO które wyciąłeś - głównie chodzi o to że te bezpieczniki przez które masz ubytek prądu mają stałe napięcie z aku styk 30. To też pisałem o centralnym zamku czy się któryś nie przycina i próbuje cały czas zamykać/otwierać. Te 4 bezpieczniki które podałem poprzednio masz w kabinie po stronie pasażera w kokpicie, załóż miernik i po kolei wypinaj odczytując czy coś się zmienia czy nie. Nara, idę w objęcia Morfeusza rano do tyrki Jak coś to dzwoń jutro kontakt do mnie - http://forum.opel24.com/topic/67135-skad-jestesmy-i-czym-jezdzimy-sintrowa-mapa-polski/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baru0 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) to pewnie o to miejsce chodzi wypinałem wszystkie bezpieczniki po kolei i nic odpięcie radia trochę pomogło jednak jest jeszcze 0.28-0.14 czasem się zmienia ,tylko wyjęcie grubego bezpiecznika załatwia sprawę .Widzę że nie łatwa sprawa będzie z tym problemem Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez baru0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 To może podpowiem inaczej, Poniżej masz rozpiskę położenia bezpieczników i numerację zgodną z schematem. poniżej bezpieczniki główne w schemacie 51 jest do stacyjki i go tu nie ma, pozostałe 52 - 58 zasilają mniejsze bezpieczniki które masz w kabinie. Numeracja bezpieczników na schemacie i w tym opisie http://forum.opel24.com/topic/8127-bezpieczniki-i-przekazniki/?p=266528 jest zgodna. Więc jak pobór prądu masz duży na bezpieczniku np. piątym (F55) to wyjmujesz go wpinasz zamiast niego amperomierz. Zerkasz w schemat które bezpieczniki mniejsze zasila i wyciągasz je w kabinie jednocześnie obserwując miernik. ps Wyłącz przed pomiarami w podsufitce włącznikiem głównym lampki i odczekaj parę minut. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70719-roz%C5%82adowuj%C4%85cy-si%C4%99-aku/page/4/#findComment-579170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.