Gość mzuberek Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 W vivaro dostałem błąd: P1125 (Obecny) - za niskie napięcie obwodu elektrozawaor ciśnienia ładowania. Samochód z zimnego jedzie, po kilkunastu km przestaje reagować na gaz i powoli zwalnaia. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu przejeżdża kolejne kilkanaśnie km i znowu ta sama historia. Może ktoś podpowiedzieć co po kolei posprawdzać i poczyścić zanim zaczne wymieniać części.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Sprawdź tu - http://forum.opel24.com/topic/44243-blad-cisnienia-doladowania-p1125-po-przekroczeniu-3500-obr-x20dtl/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-576200 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 z astra niewiele to auto laczy zaworek czesto pada, tylko wymiana w kazdym wariancie zaworek jest pod zbiorniczkiem wyrownawczym chlodziwa i leca do niego 2 cienkie wezyki + kostka el 2 pinowa ps. napisz co za silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-576250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mzuberek Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) 1.9 cdti F9Q760, egr zaślepiony. To ten zaworek zaznaczony na fotce ? Od czego on jest ? Dodam jeszcze że auto stało wcześniej 2 tygodnie nie jeżdżone. Edytowane 18 Marca 2015 przez mzuberek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-576251 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 tak to ten, sprawdz czy w jednym z wezykow jest podcisnienie podczas pracy silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-576372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mzuberek Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Auto odpalone na biegu jałowym. Na wężyku który wchodzi do zaworu podciśnienia od dołu jest podciśnienie. Na kostce zaworu podciśnienia jest 10,85V. Na króćcu górnym zaworu podciśnienia jak zatkam palcem po zdjęciu rurki nie ma podciśnienia, a logicznie wydaje się że powinno być. Ciśnienie ładowania 99 kPa i się nie zmienia- fotka poniżej Jak działa ten zaworek, po odpaleniu auta otwiera, a potem podczas jazdy zamyka/otwiera ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-576926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 egr to wyglada jakbys odpiol wtyczke a wiatru troche duzo plynie nawet jak na zablokowany zawor, jesli chodzi o zaworek turbiny to jak napisales powinno ssac wiatr na jednym z przewodow a kiedy go wepniesz w zaworek to powinno ssac z drugiej rorki. Kiedy zawor odmowi posluszenstwa to zamiast ciagnac powietrze ta 2 rorka to ssie przez gore, podnies kapsel na zaworku i wyciagnij gabke, sprawdz czy na postoju ciagnie wiatr gora nagraj logi z postoju i podeslij na @   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-577023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mzuberek Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Odkręciłem i rozebrałem ten zaworek i sporo mi się rozjaśniło. Padła cewka - na zasilaczu 12VDC po przyłożeniu napięcia raz działa raz nie (przyciąga lub nie metalową zaślepke). Jak działa to opór cewki 31,5 ohma a jak nie działa to 3,8 Mohma. Po ponownym zamontowaniu do auta i sprawdzeniu ciągnie wiatr górą zaworka - czyli lipa. Wstawię jakiś inny ze szrotu, tylko potrzebuję info jaki opór powinna mieć sprawna cewka oryginalnego zaworka. A co do za dużej ilości wiatru - to może być nieszczelność w przewodach lub gdzieś indziej ? Edytowane 23 Marca 2015 przez mzuberek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-577026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 tego na postoju nie sprawdzisz kompem, ja zawsze odlaczam podcisnienie sprezarki i psikam samostartem po calym dolocie, zwiekszy obroty to masz dziorsko, ale jesli masz opcoma to zrob logi dynamiczne tzn podczas jazdy na 3 -4 biegu i powinno byc cos widoczne, chociaz ostatnio mialem b7 klekota i pod vagiem bylo ok a samostartem wyszla nieszczelnosc, jak by nie bylo to nieszczelnosc poprostu slychac pod obciazeniem w postaci syczenia czy swistu tak mi teraz zaswitalo ze egr moze byc odcinany jesli zaworek sprezarki padnie ale niemam pewnosci, napewno go odcina z walnienta przeplywka jeszcze co do zaworka to on dziala na zasadzie impulsow 12v ale na postoju ma stale chyba ze czujnik cisnienia wykrywa zbyt duze cisnienie to slychac brzeczenie tej blaszki w srodku chwilowo mozesz polaczyc przewody podcisnieniowe i pojezdzic nie przekraczajac 2200 obr/min silnika, nic mu nie bedzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-577030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mzuberek Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Mam już zaworek ze szrotu - od scenica (o dziwo taki sam). Nawet plombę gwarancyjną przykleili Po świętach zamontuję do auta i zobaczę czy działa. Ale ciekawi mnie jedna rzecz - dopóki był sprawny jego zasada działania mało mnie interesowała - ale teraz bardzo (a mogłem sprawdzić zanim mi padł). W tym co mam jak przyłożę 12V to słychać że metalowa zaślepka została przyciągnięta przez elektromagnes. Ale jak odłącze 12V to ona sama nie odskakuje. Więc albo zaworek rąbnięty, albo tak ma być i to podciśnienie odciąga zaślepkę spowrotem po zwolnieniu 12V. Sprawdzę to niedługo na żywym organiźmie ale chciałbym usłyszeć opinię od kogoś kto wie jak to powinno działać prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/#findComment-578645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.