Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

podcisnienie ja oderwie bez watpienia ale powinna sama spadac chyba ze sie namagnesowala w jakis sposob i trzyma sie rorki bo ogolnie niema jak sie tam zawiesic, ma sporo mniejsza srednice niz cylinder w ktorym sie porusza

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-578996
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 5 lat później...

jak to czym? sterownikiem silnika na podstawie odczytow z czujnika cisnienia ale nie jest sterowany w przypadku braku odczytu z czujnika cisnienia, w pelni otwartego egr, braku odczytu z przeplywki i kilka innych wiec moze cos masz uszkodzone, zawor zasilany jest impulsowo nie stalym 12v, nie zapinaj stalego napiecia bo spalisz cewke

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-732960
Udostępnij na innych stronach

Gość Sitek332

Dziekuje za odpowiedz.

Podmieniłem elektrozawór i czujnik ciśnienia z innego auta i nadal to samo. Generanie mam błąd P1125-3 czyli zawór elektromagnetycznu ciśnienia ładowania, napięcie za wysokie. Pali się równierz kontrolka od grzania świec. 

Egr nie jest zaślepiony, ale nie wygląda źle.

 

20210304_202347.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733038
Udostępnij na innych stronach

To jest błąd zwarcia na przewodzie pomarańczowym idącym od pinu L2 W złączu X48 sterownika silnika , do pinu 1 w zaworku regulacji ciśnienia doładowania

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733043
Udostępnij na innych stronach

Gość Sitek332

Pomarańczowy przewód nie idzie do sterownika tylko w stronę silnika w instalację i dokładnie nie moge go namierzyć. Drugi przewód od elektrozaworu idzie do skrzynki przekaźników poprzez taką złączke ternokurczliwą i w niej prawdopodobnie łączy się z innymi przewodami. Dalej idzie do przekaźników jako sterowanie ich  cewek. Nie moge znaleźć żadnego uszkodzenia okablowania.  :-/

Co można jeszcze przejżeć? Co może  się stać złego jak połącze oba przewody i pomine elektrozawór? Czy sterowanie tym zaworem ma coś wspólnego z pedałem gazu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733076
Udostępnij na innych stronach

Pomarańczowy przewód łączy sterownik silnika z zaworkiem.

Więc jak może nie iść do sterownika

2021-03-05_221637.png

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733082
Udostępnij na innych stronach

tak wogole to jaki silnik i rocznik?

sitek jesli polaczysz rurki podcisnieniowe to turbina bedzie dmuchac bez znaczenia na obciazenie i obroty silnika, krodko mowiac skaczy sie szybciej niz paliwo w baku

Edytowane przez wojtekcichy
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733088
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności