wojtekcichy Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 podcisnienie ja oderwie bez watpienia ale powinna sama spadac chyba ze sie namagnesowala w jakis sposob i trzyma sie rorki bo ogolnie niema jak sie tam zawiesic, ma sporo mniejsza srednice niz cylinder w ktorym sie porusza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-578996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mzuberek Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Po założeniu zaworka działa jak powinien. Błąd znikł i autko znowu zaczęło jeździć. Wojtku - dziękuję za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-581960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 hehe to pojedz plusikiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-582019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sitek332 Opublikowano 2 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 Czym jest wysterowywany ten elektrozawór? Jak podabe na niego napiecie to działa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-732946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 3 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 jak to czym? sterownikiem silnika na podstawie odczytow z czujnika cisnienia ale nie jest sterowany w przypadku braku odczytu z czujnika cisnienia, w pelni otwartego egr, braku odczytu z przeplywki i kilka innych wiec moze cos masz uszkodzone, zawor zasilany jest impulsowo nie stalym 12v, nie zapinaj stalego napiecia bo spalisz cewke   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-732960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sitek332 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Dziekuje za odpowiedz. Podmieniłem elektrozawór i czujnik ciśnienia z innego auta i nadal to samo. Generanie mam błąd P1125-3 czyli zawór elektromagnetycznu ciśnienia ładowania, napięcie za wysokie. Pali się równierz kontrolka od grzania świec. Egr nie jest zaślepiony, ale nie wygląda źle.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 To jest błąd zwarcia na przewodzie pomarańczowym idącym od pinu L2 W złączu X48 sterownika silnika , do pinu 1 w zaworku regulacji ciśnienia doładowania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sitek332 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Pomarańczowy przewód nie idzie do sterownika tylko w stronę silnika w instalację i dokładnie nie moge go namierzyć. Drugi przewód od elektrozaworu idzie do skrzynki przekaźników poprzez taką złączke ternokurczliwą i w niej prawdopodobnie łączy się z innymi przewodami. Dalej idzie do przekaźników jako sterowanie ich cewek. Nie moge znaleźć żadnego uszkodzenia okablowania. :-/ Co można jeszcze przejżeć? Co może się stać złego jak połącze oba przewody i pomine elektrozawór? Czy sterowanie tym zaworem ma coś wspólnego z pedałem gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Pomarańczowy przewód łączy sterownik silnika z zaworkiem. Więc jak może nie iść do sterownika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733082 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) tak wogole to jaki silnik i rocznik? sitek jesli polaczysz rurki podcisnieniowe to turbina bedzie dmuchac bez znaczenia na obciazenie i obroty silnika, krodko mowiac skaczy sie szybciej niz paliwo w baku Edytowane 5 Marca 2021 przez wojtekcichy Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71182-b%C5%82%C4%85d-p1125/page/2/#findComment-733088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.