Skocz do zawartości
wiatrak234

drgania przy hamowaniu (lekkim) drgania powyzej 120km/h

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pewien problem z moją Astrą a mianowicie, zmieniłem opony zimowe na letnie i pojawiły sie drgania przy hamowaniu i powyzej 120km/h

byłęm na szarpakach ale luzów nie było wszystko wzorowo, zamieniłem opony tył z przodem tez bez efektu dalej drga, kola to 215x45x17 opony chinskiej marki niby 2011rok a wygladaja jakby miałay z 15 lat bo sa delikatkie popekane hmm i to jest dziwne bo mam je drugi sezon wczesniej jazda 150 czy 170km/h i hamowanie było perfekcyjne nic nie czułem a teraz koszmar, koła wywazone!!! geometria jest ok !! hamulce ok nie sa pokrzywione itp!!!

 

czy ktos sie spotkał z podobnym problemem??

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba źle były przechowywane, albo po prostu to już ich czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dla pewności zamień koła na zimowe i zobaczysz czy to wina kół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tez zrobie załoze ziomowe i napisze co i jak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astra H 1.4 90KM i 170km/h o czym Ty piszesz?!Opony o rozmiarze 215 założyłeś do tak słabego motoru i do tego rodem z Chin?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego vic73 ten model to nawet 180 pojedzie mi sie udało 170 dwoje pasazerów w kabinie bez bagażu moze i słaby motor ale jak sie rozpedzi to jedzie (troche mu to czasu zajmuje ) nie wiem co w tym dziwnego?? no chyba ze chińskie opony (ROCKSTONE RADIAL F105) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w omedze po zmianie z 15 na 17 też biła kierownica przy hamowaniu. Okazało się że to tarcze. Na 15 było to prawie nie wyczuwalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kol Wiatrak.

Piszesz że koła wyważałeś - ale sprawdziłeś czy są proste? Dokładnie oglądnij opony i felgi (najlepiej na wyważarce).

Jak sprawdzałeś tarcze po zimie, były demontowane i sprawdzone na wytaczarce?

Szarpaki nie pokażą uszkodzenia elementów metalowo-gumowych zawieszenia w początkowej fazie ich zużycia, uszkodzenia - pozostaje brecha i kanał, podnośnik..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła sa proste były zdejmowane i wyszło ze są ok (jedynie opony lichawe), tarcze są proste tez to sprawdziłem u mechanika, szarpaki nie wykazały nic wszystko sztywne :) domyslam się że to wina opon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już na początku pisałem że opony raczej kiepskie, dla tego do dokładnego przeglądu, jak jeszcze kiepsko przechowywane to radzę zmienić.

Poza tym chyba w tematach silnikowym piszemy o kołach - przenoszę gdzie bardziej pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.