Gość rchemik09 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Powiedzcie mi, odkręcę rurę przed DPF-em, odpalę i co? Jesli bedzie wchodził na normalne obroty to wina Dpf, a jesli dalej bedzie kręcił do max 2000 obr ? Czy on mimo odkręcenia rury nie pozostanie w tym trybie awaryjnym ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-585665 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 jak ju odkręcisz to powinien normalnie zapailić i normalnie się wkręcać. Błąd może się pojawić. Ale jak masz dpf w ręce to możesz go spróbować przedmuchać (w odwrotnym kierunku) ew. wypłukać (są specjalne preparaty do tego) ale nie wal młotkiem ani nie dłub bo pokruszysz tylko ceramikę... i sprawdź też przewody od czujników ciśnienia przy dpfie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-585688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rchemik09 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Panowie dziękuję bardzo Okazało się że wężyk gumowy kolo DPF był rozerwany. Wymieniłem na nowy, lecz dalej nie wchodził na obroty. Odkręciłem przed DPF i kręcił normalnie. Wykręciłem go wydmuchałem powietrzem ile się dało, zakręciłem i wszystko działa, napis o ograniczonych osiągach znikł i silnik pracuje normalnie ;d Teraz albo pojadę do jakiegoś zakładu co czyści DPF albo całkiem go usunę. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i pozdrawiam Jeszcze jedno pytanko Auto wchodzi normalnie na obroty ale nie ma tyle mocy co powinien miec, czy to przez to ze ja ten Dpf tylko w sumie troszkę wydmuchałam i widocznie dalej jest zawalony ? Auto szybciej sie chyba troche grzeje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-585771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Za nie długo wszyscy co wywalili DPFy będą je na powrót montować jak się na stacjach diagnostycznych zaczną mocniej przyglądać temu. Co zrobić z filtrem,to wyżej Kicaj napisał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-585804 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 no to fajnie odnośnie naprawy i ponownego montowania dpf. rchemik - spróbuj przegonić auto, najpierw powoli aż się wypali potem troche mocniej. Może boostsensor do przeczyszczenia? a może filtr dość zapchany... jak się wypali jak masz możliwość sprawdź poziom nasycenia jakimś fejsem...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-585840 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rchemik09 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 1. wczoraj 2.06 dalej swieci sie kontrolka Limited Performance. auto wchodzi na obroty lecz nie ma pelnej mocy i dosc szybko zagrzało się do normalnej temp. co wiecej zawsze na tej trasie (4,5 km) wskazówka ledwo co sie podnosiła- 2. dzisiaj 3.06 wszystko tak jak wczoraj, tylko ze jak jechalem kawalek dalej przy zagrzanym silniku (znowu bardzo szybko sie zagrzał) zaczął się wypalac DPF ( az przy otwartej szybie go słyszałem- dzwięk podobny do rozgrzanej suchej chłodnicy) auto zaczelo tracic moc po czym zgasło. Domyślam się że filter musi byc tak zapchany ze auto nie ma siły go przepchac, czy moze cos być w tej teorii ? Dodam ze ost go tylko przedmuchalem jesli odkręce go znowu i auto zacznie wchodzic spowrotem na obroty to czy mogę spróbować jechac chwile bez niego zeby sprawdzic czy turbo sie normalnie wkreca i ma pelna moc w jeździe, czy raczej bez podłączonego DPF auto nie bedzie szlo pelną mocą? Wtedy mialbym pewnosc ze to tylko i wylacznie wina DPF   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-585914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 masz zapewne całkowicie zapchany dpf. i nie ma jak się wypalić... auto zapala? bez dpfu możesz jechać jedynie co to może wyrzucić błąd...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-585940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rchemik09 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Problem rozwiązany! Kupilem srodek do czyszczenia sadzy/smaru/oleju. Wykręciłem DPF, zalałem go tym srodkiem (mineło z 5 min zanim cos przelecialo na 2 strone) Tak kilka razy, do tego spręzone powietrze- to co wyleciało samego mnie przeraziło Następnie podpiąłem DPF (bez rury wydechowej), odpaliłem auto i przez 5-8 min na 2,5-3 tys obrotów, W połowie gazowania auto zaś zmuliło do max 2k obrotów i wyskoczył napis 'Limited Performance", trzymałem dalej i po chwili obroty wskoczyly normalnie, napis zniknął, a to co wytopiło się dpf to jakby komin w elektrowni wyczyścili Następnie powtórzyłem operacje, z tym ze nie wylewałem srodka z DPF, tylko zamontowałem i powtórnie przez 5 min na 3k obrotów (dodam ze przy drugim nalewaniu srodek juz płynnie przelatywał przez cały DPF) Auto wypaliło i wydaliło z siebie co mogło Zamontowałem cały wydech po czym jazda próbna Wkręca sie idealnie, lepiej niz przed zapchaniem, jak pies spuszczony z łańcucha Od 3 dni jeżdzi normalnie, nic nie wyskakuje, nic nie robi gdy sie juz zagrzeje, wszystko w normie Dziekuję za pomoc Panowie, sam bym nie dał rady, a zostawic kilkaset złoty u mechanika to nie sztuka Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-586357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cornelitto30 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam serdecznie Podpinam się pod temat jestem tu nowy i bardzo proszę o poradę Mianowicie moja Vectra C 1.9 cdti 150 Km. 2004r podczas jazdy traci moc kreci max. do 2000 tys obrotów i jakieś 60 km/h. Auto jest po wymianie na regenerowany EGR zalozylem tę zaślepkę z czterema dziurami wyczyscilem bost sensor na kolektorze. I dalej to samo. Auto podpiete pod kompa pokazalo błąd P1125 i roznice cisnien przed DPF-em 40 kpa. Wypalanie DPF-a komputer zainicjował 50 km temu. A na desce na zmianę zapala się albo auto z kluczem albo check engine.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-632313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 DPF zabity.Wypalanie statyczne może pomóc,jeśli nie filtr do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72041-19dth-150-km-2008-r-problem-po-wyczyszczeniu-zaworu-egr/page/2/#findComment-632317 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.