Skocz do zawartości

Słabe wkręcanie się naobroty


Gość piotrpom

Rekomendowane odpowiedzi

Gość popencjusz

Wg mnie wartość przed zaworem powinna być taka sama jak na vacum. Na wyjściu powinna być procentowo odpowiednia wg wskazań z opcoma. Czyli na jałowych to o ile pamiętam - 75% czyli -0,64. Dobrze gdyby ktoś to jeszcze potwierdził.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No ale spięcie wężyków i ominięcie elektrozaworu nic nie dało - czyli miałem -0.75 na turbinie. Dziś może założe trójnik przy pompie i bezpośrednio podepnę elektrozawór - zobaczymy. Może coś pomoże ale nie sądzę. Chyba za układ paliwowy trzeba się wziąć :[

 

A moze czujnik ciśnienia - może jak zaniża wartość doładowania to komputer daje mniejszą dawkę paliwa. Co o tym sądzicie???

 

Właśnie podmieniłem czujnik ciśnienia doladowania w kolektorze - bez zmian. Chyba pozosrtję już tylko sprawdzić ponownie szczelność dolotu no i zająć się ukladem paliwowym.

Najgorsze jest to że jeżdziłem dziś oplem vectrą c 1.9 100km i powiem Wam że chyba jeżdziła trochę lepiej od mojego - szczególnie w dolnym zakresie obrotów.

Edytowane przez piotrpom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może zoś z rozrządem jest nie tak - czy rozrząd żle ustawiony może powodować takie objawy? :?:?

I jeszcze jedno pytanie: Czy (Sygnał Serwo PWM położenia przepustnicy) powinien wynosić 0% a nie ok 5-6 %.???

Edytowane przez piotrpom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

0 bo to jest przepustnica gasząca. Kiedyś ktoś pisał inaczej ale jeździłem z odłączoną i poza tym że autko telepało podczas gaszenia nic innego się nie działo. Co do rozrządu to warto by sprawdzić. Ja miałem u siebie przestawiony i autko chodziło jak traktor, miało miej mocy i kopciło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w Kreatorze Mocy w Warszawie. Samochód cały dzień stał. Posprawdzali popukali i nic ciekawego nie znaleźli. Powiedzieli mi że ewentualnie wtryski trzeba wyciągnąć, zobaczyć na stole jak pracuję, ewentualnie zregenerować - jak to nie pomoże to już tylko turbina do ponownej regeneracji. - trochę za dużo tego gdybania i wydawania kasy. CZy jak zrobię logi w op-com to uda Wam się stwierdzić czy to wtryski? :?:? Komplet regeneracji to 2400 netto, turbina pewnie z 1000 - już wymiękam

 

HELP

Podsumowanie:

EGR - zaślepiony i wyprogramowany

DPF- usunięty i wyprogramowany

Przepływka wymieniona

Elektrozawór turbiny - wymieniony

Czujnik ciśnienia doładowania - wymieniony

Turbina zregenerowana w Turbo-tech w Jaworznie

Szczelność dolotu- sprawdzona

Podciśnienie sprawdzone

 

Chyba że ktoś chce signum w "igiełka stania" w super cenie :)

Edytowane przez piotrpom

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj .. moim zdaniem na podstawie wykresu widać, że ciśnienie buduje się bardzo wolno .. z wielkim opóźnieniem .. ok. 20kPa .. pisałeś, że wymieniałeś kolektor dolotowy .. czy masz podłączone klapy w kolektorze?? czy podczas pracy silnika one pracują??

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie .. jak chodzą, to znaczy że jest ok .. jeszcze raz przeczytałem wszystkie posty .. i tak mi przyszło do głowy, że ktos mechanicznie mógł nie podłączyć.

oglądając wykres zastanawiam się .. bo po pierwsze strasznie wolno buduje się ciśnienie .. a po drugie nawet jak już sie wyrównuje przy większych obrotach to jest niestabilny (bo widać falowanie) ..

- sprawdź czy turbina opiera sie o zderzak podczas pracy na biegu jałowym .. musi być jakis powód, że turbina daje tak mało .. a może ona nie jest w stanie dac więcej?? cholera nie mam jak sprawdzić (bo już nie mam vectry) .. jak oryginał daje .. moze jest ktoś kto może zrobić loga na oryginale .. chetnie bym go oglądnął .. miałbym się do czego odnieść

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie jest w stanie dać więcej, oczywiście przy określonych obrotach i prędkośći gazów wylotowych. Chyba po prostu części które używają do regeneracji tych turbin nie gwarantują w pełni sprawnej sprężarki. Nie wiem już czy używki szukać bo na nową to już mnie nie stać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności