Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich fanow opli a wszczegolnosci opla corsa

 

mam problem z polosia od ostrony pasazera, jak sie za nia zlapie przy skrzyni lata gora dol i nie jest to luz na przegubie tylko tak jakby w skrzyni bo lata cala, co to moze byc? czyzby skrzynia sie sypala? wielkie dzieki za wszelkie rady


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łożyska mechanizmu różnicowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a te lozyska sa na polosi czy w skrzyni? bo ogladalem na zdjeciach to wyglada jakby jakies lozysko bylo na tej polosi tam przy skrzyni


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łożyska mechanizmu różnicowego są w skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie za pomoc bede musial sie z tym uporac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie jeszcze się nie zabrałem za te łożyska mechanizmu rożnicowego bo wystapiły inne problemy z autem no ale do rzeczy, czy da się te łożyska wymienić bez kanału? oraz ile ich jest, z tego co wyczytałem to jak wyciagnę połoś to odkreca się tam tak jakby "dekiel" który jest przy skrzyni wogół przegubu od półosi i tam jest oring i to łożysko, wiec jest jedno czy wiecej? dzięki wielkie za pomoc


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzynie trzeba wytargac kolego i wtedy skrzynie rozbierasz na czesci prawie pierwsze. tam bedzi emechanizm roznicowy i jest tzw kosz z kolem talezowym, satelitami i ten wlasnie kosz ma lozyska bo musi sie jakos obracac. Te lozyska do wymiany masz. Tego nie robi sie na kolanie bo za chwile bedzie cala skrzynia do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie tez mam taki luz,ale nic z tego nie wynika.Mechanik powiedzIal ze pewien luz musi tam wystepowac, a szczegolnie w oplach ten luz jest nienaturalnie duzy,przekonalem sie o tym sprawdzajac w dwoch corsach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega wyżej napisał to samo powiedział mi mechanik, doszukiwałem sie za bardzo ze względu na stuki na nierównościach okazało się ze miałem niedokręcony wspornik mechanizmu biegów po dokręceniu stuki znikły i "jedynka" wchodzi idealnie :)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.