Gość Mateusz_24 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Witam serdecznie, Mam problem z moją astrą. Moj samochodzik mial robione pierścienie, całą głowice, również uszczelke pod głowicą a takze rozrzad. Problem polega na tym iz po tym całym remoncie strasznie kopci i dym smierdzi olejem i nie chodzi całkiem na jednym cylindrze pierwsza świeca od rozrządu jest mokra w oleju. Na początku myslalem ze jest ok bo mowie ze musi sie wszystko ulożyć w silniku.Teraz jednak doszlismy do wniosku ze jest cos zle mierzylismy kompresje na kazdym i sa wyniki między 12-11 na każdym cylindrze, nie ma masła pod korkiem wlewu oleju ani pod korkiem od zbiorniczka wyrównawczego. Może ktoś z forumowiczów mial taki przypadek.Proszę o pomoc!! Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72732-opel-astra-g-16-8v-84km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 1.zapoznaj sie z regulaminem forum 2.sam sobie odpowiedziales -ktos cos spartolil   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72732-opel-astra-g-16-8v-84km/#findComment-593949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_24 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Gawlak co masz na mysli? Ze sam sobie spartoliłem? pierscienie wchodzily na tłoki jak w masło nie było zadnych nagarów na tłokach czysciutkie... Więc zapytałem co moze byc problemem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72732-opel-astra-g-16-8v-84km/#findComment-593951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 nie wiem co spartoliles glowice sam robiles ?? uszczelniacze zaworow zmienione ?? a co mam na mysli ?? tytul przeczytaj regulamin   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72732-opel-astra-g-16-8v-84km/#findComment-593964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_24 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Sorki za temat nie pomyslalem, Głowicy sam nie robilem była oddawana do szlifu,wymieniane uszczelniacze,docierany był wydech na zaworach, była robiona na tip top.Tylko nie były wymieniane prowadnice zaworów. Nie wiem co mam dalej z tym robic a i nie chce sie wbijac w koszta nowe wymieniajac na ślepo kazda nastepna częśc...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72732-opel-astra-g-16-8v-84km/#findComment-593972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 leje pierwszy gar to pewne a co ?? to loteria i wrozenie z fusow bez rozbierania moze UPG jakas badziewna moze zle dokrecone bylo ciezko tak na odleglosc wydumac tym bardziej ze sie do tego reki nie przykladalo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72732-opel-astra-g-16-8v-84km/#findComment-593977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_24 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Przykladane to się było do tego wuj mechanik od x lat. No leje na pierwszy gar bo to widać dlatego dałem wątek żeby inni też zobaczyli może mieli też taki przypadek. A czy jak by uszczelka była walnie to trzymala by tak dobrze kompresję? Wody nie ubywa że zbiornika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72732-opel-astra-g-16-8v-84km/#findComment-593982 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.