Gość Bolek Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Sprawdziłem przepustnicę jak sugerowałeś. Zdemontowałem wąż doprowadzający powietrze do przepustnicy. Nie wygenerowałem błędu przepływomierz bo przecież turbina wymusza przepływ powietrza. Przepustnica niestety nie zachowywała się tak jak opisywałeś na wolnych obrotach, cały czas była otwarta. Tylko nie było 850 obr tylko 1000 obr. Stan ten nie można chyba traktować jako bieg jałowy. Poza tym ma wątpliwość co do Twojego opisu działania przepustnicy w dieslu(to jest działanie przepustnicy w benzynie) . Poprzednia przepustnica była uszkodzona w tym stopniu, że były trudności z wygaszeniem silnika. Poza tym pojawił się nowy błąd 063806. On też dotyczy przepustnicy. Jeszcze jedno pytanie. Czy nową przepustnicę trzeba "nauczyć" działania? Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Bolek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) ale ja jestem pewny tego co piszę .. poprawnie działająca przepustnica działa dokładnie jak napisałem .. oczywiscie, że jak masz 1000 rpm to nie masz biegu jałowego, więc przepustnica działa inaczej .. Bolek skąd jesteś .. daleko masz do mnie do Gliwic?? napisz na priv poza tym .. błąd P063806 mówi o problemie z wiazką lub wtyczkami: intake throttle controller output signal open load/short to GND - czyli sygnał wyjściowy jest otwarty lub ma zwarcie .. szukac musisz w wiazce. niestety moja poczta tutaj nie działa .. moderator jakiś czas "upomniał" mnie bo miałem inne zdanie niż on .. i od tego czasu nie widzę możliwości korzystania z poczty .. nie mam do niej dostępu .. Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bolek Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Jeszcze jedno pytanie.Gdzieś czytałem że nową przepustnicę trzeba "nauczyć" działania?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 bzdura .. nie w silniku 17 CDTI ..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Sprawdź najpierw bezpiecznik FE 21. I jeśli mnie pamięć nie myli to trzeba przepustnicę wyuczyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bolek Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Pisałem Ci wcześniej, że problemy z przepustnicą pojawiły się po wymianie dwumasy. Uszkodzili mi wtyczkę do przepustnicy- wysuwała się z gniazda (złamali zapadkę blokującą ). Kupiłem na allegro przepustnicę z wtyczką za 100. Przylutowałem wtyczkę. Wiązka ta prowadzi bezpośrednio do komputera czy innego miejsca? Czy wtyczka może być lutowana czy lepiej zaciśnięta?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Dobra,masz w ogóle napięcie na pinach 4 do masy i 4 do 1.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 tego nie pamiętam, jak to idzie, ale zakładam, że prosto do modułu .. masa i zasilanie samego silnika pewnie jest brana skąś po drodze, ale sygnał 5V na pewno prosto z modułu .. dla mnie nie istnieje coś co jest zaciśnięte .. musi być lutowane i do tego izolowane termoskurczką.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bolek Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Nie mierzyłem. Jakie powinny być te napięcia? tego nie pamiętam, jak to idzie, ale zakładam, że prosto do modułu .. masa i zasilanie samego silnika pewnie jest brana skąś po drodze, ale sygnał 5V na pewno prosto z modułu .. dla mnie nie istnieje coś co jest zaciśnięte .. musi być lutowane i do tego izolowane termoskurczką. To 5V to napięcie sterujące położeniem przepustnicy tak?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Sprawdź najpierw bezpiecznik FE 21. I jeśli mnie pamięć nie myli to trzeba przepustnicę wyuczyć. nie w silniku 1.7 .. w żadnym z tych silniku przepustnicy się nie wyucza To 5V to napięcie sterujące położeniem przepustnicy tak? jezeli się nie mylę masz 5 pinów .. jeden z nich to masa i 12 V do silnika krokowego .. czyli napęd .. poza tym masz "umowne" 5V czli chyba 4,8V i masa jako sygnał wejsciowy i po zmianie położenia masz sygnał powrotny do modułu jako informacja zwrotna .. i to ten sygnał jest nieprawidłowy .. ale teraz nie powiem Ci jaki to pin .. musiałbym poszperać w jakiś papierach .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.