Skocz do zawartości

fabryczne lpg w astrze J - czy może sprawiać kłopoty?


Rekomendowane odpowiedzi

W fabryce KL7 oznaczany jest samochód z instalacją LPG.

 

Czytaj moja Mokka bez LPG

 

W0L:General Motors

J:Mokka D7:D76 (Cosmo / SE / Elite)

E:Active Manual belts, airbags, driver and passenger front, front seat side, Roof Side

8:A14NET (LUJ&NE9-KL7)

8:B14NET (LUJ&NE4-KL7)

8:Cyfra Kontrolna

F:2015

B:Bupyeong

041830:SERIAL NUMBER

 

Produkcja: 26 września 2014

Rok modelowy: 2015

 

Chcesz, sam zdekoduj: W0LJD7E88FB041830

 

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

no własnie czytam .. tam jest -KL7 czyli bez instalacji LPG (czyli silnik dla instalacji LPG jest inny)

 

poniżej masz opis z mojego opisu RPO

 

LUJ Silnik GAS, 4 CYL, L4, 1.4L, MFI, DOHC, TURBO HO, ALUM GME

nie ma żadnej wzmianki o KL7

NE9 SYSTEM EMISJI EEC 09 Edytowane przez grzes08

 

Jeszcze raz napiszę: KL7 to oznaczenie, że silnik jest przystosowany do spalania paliwa gazowego.

 

http://www.opel-niedersachsen.de/fahrgestellnr.html

W tym materiale mamy opis Insignia, Astra, Astra K, Cascada, Zafira Tourer i Meriva B

Jadąc w dół mamy w kolumnie Insignii opis silnika do LPG, cytuję:

 

LPG,
1,4 l Turbo MIF (103kW) mit LPG (czyli z LPG)
A14NET
LUJ + KL7

 

Konkretnie wers 8, przy oznaczeniu Z.

 

Takich materiałów jest MNÓSTWO i potwierdzają moją teorię.

 

8:A14NET (LUJ&NE9-KL7)

ten zapis mówi .. że nie dotyczy samochodów z LPG bo masz minus KL7 i to potwierdza, bo Twój samochód jest bez LPG .. wniosek silnik do LPG jest inny. Jeżeli byłby taki sam .. to miałbyś zapis 8:A14NET (LUJ&NE9&KL7)

 

Poniżej Twoja tabelka

 

8.

Karl

 

B :?:?? (LWT&KL7) 1.0 3-Zyl. LPG

 

F :?:?? (LWT-KL7) 1.0 3-Zyl.

 

dla samochodu karl ..

pozycja B i F ten sam silnik .. 1.0 LWT .. jedne z LPG i wtedy masz zapis LWT&KL7 .. drugi LWT-KL7 czyli bez LPG

Edytowane przez grzes08

 

poniżej masz opis z mojego opisu RPO

 

No to screen mojego - można porównać VIN i potwierdzić, że to moje i że jest jak byk KL7 :

W0LPE8EC6C8096447

 

 

Uważam, że jest to pierwsze potwierdzenie tego co piszę. Jest to Astra BEZ LPG i NIE PRZYSTOSOWANA silnikowo do LPG. Kolega Sivakus nie powinien gazować tego silnika. Nie ma KL7 czy z plusem, czy z minusem, bo nie ma wcale.

 

 

miałbyś zapis 8:A14NET (LUJ&NE9&KL7)

Poczekajmy zatem na kogoś, kto w 1,4T ma fabryczny gaz. Być może masz rację, ale zanim Ci ją przyznam, chciałbym to potwierdzić.

Bez tytułu.png

Bez tytułu.png

 

To niech przynajmniej zamontują Ci lubryfikator jak w japońcach się to robi. Gniazda ciut dłużej pożyją. Koszty to jakieś 200-250 zeta więc nie fortuna - robiłem kapę silnika w Mazdzie 3 bez lubryfikatora. Niecałe 30kkm na LPG i pobierał jedyne 4 litry oleju na 3 tys km.

 

 

 

No to screen mojego - można porównać VIN i potwierdzić, że to moje i że jest jak byk KL7 :
jest -KL7 ("minus" KL7) czyli nie jest przystosowany do gazu.

 

dla VIN, który podałeś od kolegi Sivacus .. jest zapis taki jak u Ciebie, czyli silnik nie przystosowany do LPG

 

LUJ Silnik GAS, 4 CYL, L4, 1.4L, MFI, DOHC, TURBO HO, ALUM GME

 

postaram Ci za chwilę podesłać VIN z KL7 .. czekam na info

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności