Gość Mieto-68 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Powyżej umownej prędkości tj. ok. 40 km/h dynamiczne ciśnienie powietrza (wpadające frontalnie przez fabryczny chwytak powietrza) jest na tyle duże, że zakłóca pracę parownika, który jest sterowany podciśnieniem z układu zasysania powietrza. Stąd problem z prawidłową dawką gazu i dlatego silnik gaśnie. Koledzy mają rację, że trzeba zmienić kąt zasysania powietrza do filtra i wtedy wszystko będzie OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/731-problem-z-lpg/page/5/#findComment-301730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.