Skocz do zawartości

PROBLEM Z LPG


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Po pierwsze jak uczyliście się jeździć to co wam mówiono?Nie można jeździć na luzie bo może silnik zgasnąć a jak wiecie servo nie ma podciśnienia i brak wspomagania hamulców.Po 2 nie można robić przerubek typu zdejmowanie i zaślepianie wlotu ciepłego powietrza.Wiąże się z tym większe spalanie i może zacząć ciężko palić lub nie równa praca na wolnych obrotach.Ja założyłem filtr stożkowy i wyprowadziłem go jak najbliżej wlotu zimnego powietrza.Nie gaśnie i nie szarpie.Kwestia zestrojenia.

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalację załozyłem we wtorek. Jeździło pięknie tak na gazie, jak i benzynie do czwartku. Od czwartku maszynka gaśnie na luzie (przy rozgrzanym silniku) -zarówno po puszczeniu na luz w czasie jazdy, jak też np. przy zatrzymaniu na światłach. Na benzynie - bez problemów. "Podregulowałem" pokrętłem wolnych obrotów od gazu - gasnąć przestał, ale obroty za wysokie. Gumę od chwytu powietrza zdjął mi sam gazownik (śmiesznie upchnął ją pod wlotem do filtra, tak, że częściowo zasłania otwór.

No i poinformował mnie, że normalnym objawem bedzie zapalanie się od czasu do czasu "check engine" - co też się dzieje.

1. Czy faktycznie ta lampka to norma ?

2. Czy przyczyną może być zdjęcie gumy od strony filtra, a nie od grilla ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą gumę możesz całkiem wywalić. Może gaśnie Ci bo dostaje gdzieś lewe powietrze !! Sprawdź wszystkie połączenia. Poza tym jeśli masz nowo założony gaz to jedz do mechanika masz przecież gwarancję :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie połączenia OK. Z podjechaniem do gazownika największy problem - czas !

Zapitalam w dwóch firmach w rożnych miastach, a gazownik jest jeszcze w innym i pracuje do 17. Samo dostarczenie i odbiór autka do zagazowania było poważną operacją logistyczną z czasami wyliczonymi do minuty i zaangażowaniem dodatrkowego transportu + zwolnienie u jednego z szefów...

Na razie pokombinuje z tą gumą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 2 nie można robić przerubek typu zdejmowanie i zaślepianie wlotu ciepłego powietrza

Dlaczego?

Przecież jak odpalasz, to i tak leci zimne, bo wydech jest zimny.

Nie rozumiem.....

A jak już jest zagrzany, to i tak ciągnie zimne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności