Gość grzes08 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Fachowiec sprawdzał wzrokowo przed zamontowaniem po zamontowaniu kompem i były OK przepraszam Cię .. ale czytam coś takiego, to śmiech mnie bierze .. sprawdził wzrokowo i na komputerze .. to tak jakbyś Ty popatrzył na mnie i powiedział, że jestem zdrowy .. bo co wyglądam normalnie .. Gdyby mi się prawie auto spaliło .. to pierwsze co bym dał do sprawdzenia to wtryskiwacze .. sprawdził szczelność i dawkowanie .. tym bardziej, że to Bosch jest dość dobrze diagnozowany i jest możliwość jego naprawy. Sprawdziłbym jeszcze resztę układu wydechowego .. czy jest drożny .. a po trzecie .. trzeba sprawdzić to co sam napisałeś .. czy czasami komputer nie próbuje cały czas wypalać DPFu .. i nie dawkuje tak mocno. Co jeszcze .. sprawdziłbym czy olej nie spala się w cylindrach .. lub turbina nie puszcza oleju na wydech .. gdy silnik jest nagrzany .. dlatego olej gotuje się w wydechu i robi aż tak wielką temperaturę. Trzeba sprawdzić temperatury jakie masz w przed katalizatorem i za katalizatorem .. bez podłączenia kompa i porządnej analizy nic Ci tu nikt na odległość nie pomoże .. no chyba, że miał taki sam przypadek .. co nie oznacza, że rozwiązania będą takie same. Edytowane 8 Listopada 2015 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-610659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micek71 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Króliczku pisałem że korekta wtrysków ok. Tu nie ma czujników różnicowych przy DPFie tylko czujnik temperatury. Ja mam taką zasadę że jeśli nie mam nic ciekawego do powiedzenia to milczę.Nie z działającą klimą bo moja działa i nie ma to absolutnie żadnego wpływu na spalanie jeśli jest wyłączona Einsteinie.Nie jestem debilem by sprawdzać minimalne zużycie paliwa i przy tej okazji włączyć wszystkie el.urządzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-610828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Jeśli nie ma czujnika różnicy ciśnienie to musi być czujnik ciśnienia DPF. A czujniki temperatury są dwa,jeden zaraz za turbiną drugi w DPFie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-610832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Widzę, że nie warto nawet zagłębiac się w Twój problem .. bo wiesz lepiej .. wiec po co się pytasz jak wszystko wiesz .. ty myslisz, ze jak korekty sa ok .. to wszystko jest w porządku .. a korekty działają tylko do jakich obrotów?? a jeździsz na jakich obrotach?? Nie z działającą klimą bo moja działa i nie ma to absolutnie żadnego wpływu na spalanie jeśli jest wyłączona Einsteinie chyba tylko na Twoim aucie w normalnych autach jest róznica.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-610833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Może mnie oświecisz gdzie ten czujnik temperatury się znajduje...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-611092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 1. ten silnik ma pokazywać 0.7-0.9 spalania na wolnych obrotach 2. Moja rada jest tylko jedna. Jeśli nie ma żadnych błędów w układzie dpf , tzn nie ma błedów od czujnika ciśnień oraz temperatury dpf, to wgrać nowy program w ASO. Ja też miałem podobne jaja jak mi siadł nagle aku podczas kręcenia rozrusznikiem (urwała się cela). Także ECU nagle zostal odcięty od prądu i coś mu sie poprzestawiało i zaczał uruchamiać wypalania mimo, że zostało wyprogramowany. Miałem kupę dymu i wstyd jak cholera. Nowy program załatwił problemy od ręki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-611128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Jeśli nie ma czujnika różnicy ciśnienie to musi być czujnik ciśnienia DPF. Wytłumacz mi to, bo nie rozumiem Cię   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-611451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 To jest czujnik różnicy ciśnień: http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-spalin-dpf-opel-vectra-fiat-1-9-i5734314002.html#imglayer A to czujnik ciśnienia : http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/56/40/82/17/5640821790   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-611458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 ok, juz wiem o co CI chodziło. Do 2007 były dwu-wtykowe a potem jedno wtykowe czujniki. Generalnie oba nazywamy czujnikiem ciśnienia dpf, stąd to nieporozumienie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-611574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 i z tym softem .. to może się udać .. elektronike wiele razy udawało się ujarzmić za pomoca nowego (na nowow wgranego) softu. Oczywiście pod warunkiem, że winna jest eletronika .. a nie mechanika (czyli wtryskiwacz, lub jakis czujnik) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73828-zafira-b-19-cdti-120km-2007rkatalizator-ogromna-temperatura-dym-w-kabinie/page/2/#findComment-611599 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.