Skocz do zawartości
Psz

Sprawdzony warsztat - okolice Grudziądz, Bydgoszcz, Świecie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Forumowiczów.

Proszę o informację gdzie mógłbym oddać swoje auto do diagnozy.

Ostatnio padła dwumasa w mojej Zafirze. Został wymieniony cały komplet koło dwumasowe, wysprzeglik, sprzęgło. Przy okazji filtr powietrza, filtr oleju i olej.

Po odebraniu z warsztatu auto ma problem z zapalaniem na zimnym silniku. Z wydechu zauważyłem jasny dym. Na ciepłym tez kręci trochę dłużej, ale nie zawsze. Przed naprawą zapalało od razu. Po odpaleniu silnik pracuje normalnie.

Odstawiłem powrotem auto do warsztatu. Sprawdzili i stwierdzili, że wtryski do wymiany... Taki zbieg okoliczności - powiedzieli...

Juz im za bardzo nie wierzę, dlatego chciałbym oddać auto do jakiegoś mechanika, który jest w temacie.

Auto ma 150 tyś przebiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj tutaj - http://forum.opel24.com/forum/138-warsztaty-samochodowe-kujawsko-pomorskie/#

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieeem temat stary ale moze ktoś będzie szukał mechanika

To swoją kluskę oddaję do mechanika http://gackowski.okserwis.pl/

Ojciec audi też tam oddaje i wszystko zawsze jest w najlepszym porządku, ceny atrakcyjne i sprzęt do diagnostyki też mają ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez micek71
      Witam.Jak w temacie.Kat osiąga po paru kilometrach taką temperaturę że w kabinie kiedy tylko auto się zatrzyma robi się siwo od dymu,wydobywa się z okolic dzwigni ręcznego..Pod autem masakryczna temperatyra. Parę dni temu wypaliło mi wielką dziurę w dpfie.Stopione zostały przewody paliwowe i wytopiło dziurę w zbiorniku paliwa,linki od ręcznego i wykładzinę tunelu środkowego.Wymieniłem to wszystko i myślałem że jest po problemie ale niestety nie.Dzisiaj byłem na kompie-brak błędów.Przepustowość dpfa prawidłowa,wtryski super.Nie bierze oleju.Na desce brak alertów.Auto odpala i jeździ normalnie ale pali jak smok.Skrzynia automat na 5 biegu 90/h około 10-11L/100km. na 6 biegu 110km około 11-12L.Proszę o pomoc.
    • Przez Shadowzap
      Witam, Od jakiegoś czasu przy ruszaniu autem na niskich obrotach były silne wibracje. ( ale tylko na niskich obrotach i szczególnie na 1 biegu) jechałem na drodze ekspresowej i nagle w aucie zaczęło wyć jakby łożysko się rozwaliło to zjechałem od razu na bok i po zatrzymaniu samochód zaczął normalnie chodzić. Gdy ruszyłem za 2 razem to wyło bardzo mocno oraz zaczęło szarpać oraz obroty falowały w aucie. OD razu się zatrzymałem i zakończyłem jazde. Czy to może być coś ze skrzynią biegów?
    • Przez baumator
      Witam.
      Szukając info na forum wpadłem na pomysł by zapytać wprost osobe która miała wycięty dpf.

      2 tygodnie temu jadąc autostradą Zafia zaczęła tracić moc , nie wyskoczył żaden błąd. Postanowiłem dojechać do zjazdu (około 10 km) Samochód pod koniec zjazdu miał już problem wjechać pod górkę na 2 biegu. W pewnym momencie usłyszałem świst powietrza i wydostający się dym z przednich nadkoli . Oddałem samochód na warsztat , stwierdzono pęknięcie kolektora co zakończyło się regeneracją turbiny i spawaniem kolektora . Następnym krokiem zlokalizowano zapchany DPF - kazałem wyciąć . Wycieli flaki zaspawali. Ponad to widziałem że odkręcili rurkę z EGRa i wstawili jakąś blaszkę która zamyka EGR. Samochód nadal nie ma mocy i już chcą grzebać w rozrządzie bo myślą że przeskoczył . Szukam rad , pomysłów co trzeba by było jeszcze zrobić zanim rzeźnik zacznie rozbierać silnik co czuję że jest nie potrzebnie .
      Podsumowanie .
      1) narastający brak mocy - nie wchodzi na obroty .
      2) Pęknięcie kolektora turbiny
      3) Wymiana kolektora turbiny wraz z turbiną
      4) Wybebeszenie flaków z DPF
      5) Wstawienie blaszki zamykającej EGR
      6) Samochód lepiej wchodzi na obroty lecz dalej brak mocy
      Czy coś zostało pominięte . Dodam że mechanik twierdzi że silnik wydaje odgłosy jak by chodził na 3 cylindry.
      Brak błędów w komputerze. Brak mocy , dziwny odgłos z silnika ....

      Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
      Tomek
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.