Skocz do zawartości
Psz

Sprawdzony warsztat - okolice Grudziądz, Bydgoszcz, Świecie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Forumowiczów.

Proszę o informację gdzie mógłbym oddać swoje auto do diagnozy.

Ostatnio padła dwumasa w mojej Zafirze. Został wymieniony cały komplet koło dwumasowe, wysprzeglik, sprzęgło. Przy okazji filtr powietrza, filtr oleju i olej.

Po odebraniu z warsztatu auto ma problem z zapalaniem na zimnym silniku. Z wydechu zauważyłem jasny dym. Na ciepłym tez kręci trochę dłużej, ale nie zawsze. Przed naprawą zapalało od razu. Po odpaleniu silnik pracuje normalnie.

Odstawiłem powrotem auto do warsztatu. Sprawdzili i stwierdzili, że wtryski do wymiany... Taki zbieg okoliczności - powiedzieli...

Juz im za bardzo nie wierzę, dlatego chciałbym oddać auto do jakiegoś mechanika, który jest w temacie.

Auto ma 150 tyś przebiegu.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieeem temat stary ale moze ktoś będzie szukał mechanika

To swoją kluskę oddaję do mechanika http://gackowski.okserwis.pl/

Ojciec audi też tam oddaje i wszystko zawsze jest w najlepszym porządku, ceny atrakcyjne i sprzęt do diagnostyki też mają ;)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez micek71
      Witam.Jak w temacie.Kat osiąga po paru kilometrach taką temperaturę że w kabinie kiedy tylko auto się zatrzyma robi się siwo od dymu,wydobywa się z okolic dzwigni ręcznego..Pod autem masakryczna temperatyra. Parę dni temu wypaliło mi wielką dziurę w dpfie.Stopione zostały przewody paliwowe i wytopiło dziurę w zbiorniku paliwa,linki od ręcznego i wykładzinę tunelu środkowego.Wymieniłem to wszystko i myślałem że jest po problemie ale niestety nie.Dzisiaj byłem na kompie-brak błędów.Przepustowość dpfa prawidłowa,wtryski super.Nie bierze oleju.Na desce brak alertów.Auto odpala i jeździ normalnie ale pali jak smok.Skrzynia automat na 5 biegu 90/h około 10-11L/100km. na 6 biegu 110km około 11-12L.Proszę o pomoc.
    • Przez Shadowzap
      Witam, Od jakiegoś czasu przy ruszaniu autem na niskich obrotach były silne wibracje. ( ale tylko na niskich obrotach i szczególnie na 1 biegu) jechałem na drodze ekspresowej i nagle w aucie zaczęło wyć jakby łożysko się rozwaliło to zjechałem od razu na bok i po zatrzymaniu samochód zaczął normalnie chodzić. Gdy ruszyłem za 2 razem to wyło bardzo mocno oraz zaczęło szarpać oraz obroty falowały w aucie. OD razu się zatrzymałem i zakończyłem jazde. Czy to może być coś ze skrzynią biegów?
    • Przez baumator
      Witam.
      Szukając info na forum wpadłem na pomysł by zapytać wprost osobe która miała wycięty dpf.

      2 tygodnie temu jadąc autostradą Zafia zaczęła tracić moc , nie wyskoczył żaden błąd. Postanowiłem dojechać do zjazdu (około 10 km) Samochód pod koniec zjazdu miał już problem wjechać pod górkę na 2 biegu. W pewnym momencie usłyszałem świst powietrza i wydostający się dym z przednich nadkoli . Oddałem samochód na warsztat , stwierdzono pęknięcie kolektora co zakończyło się regeneracją turbiny i spawaniem kolektora . Następnym krokiem zlokalizowano zapchany DPF - kazałem wyciąć . Wycieli flaki zaspawali. Ponad to widziałem że odkręcili rurkę z EGRa i wstawili jakąś blaszkę która zamyka EGR. Samochód nadal nie ma mocy i już chcą grzebać w rozrządzie bo myślą że przeskoczył . Szukam rad , pomysłów co trzeba by było jeszcze zrobić zanim rzeźnik zacznie rozbierać silnik co czuję że jest nie potrzebnie .
      Podsumowanie .
      1) narastający brak mocy - nie wchodzi na obroty .
      2) Pęknięcie kolektora turbiny
      3) Wymiana kolektora turbiny wraz z turbiną
      4) Wybebeszenie flaków z DPF
      5) Wstawienie blaszki zamykającej EGR
      6) Samochód lepiej wchodzi na obroty lecz dalej brak mocy
      Czy coś zostało pominięte . Dodam że mechanik twierdzi że silnik wydaje odgłosy jak by chodził na 3 cylindry.
      Brak błędów w komputerze. Brak mocy , dziwny odgłos z silnika ....

      Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
      Tomek
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.