Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 brzoza przepraszam za upierdliwość ale czy mógłbyś na załączonej fotce zaznaczyć gdzie tąpomkę wpiąć? I czy jeszcze raz mógłbyś napisać jak ją wpiąć bo po pierwszym Twoim poście myślałem, że się ją wpina poprostu "w obwód między filtr paliwa a pompę i się pompuje, a tu teraz piszesz o jakichś butelkach itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-293186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 "w obwód między filtr paliwa a pompę i się pompuje, a tu teraz piszesz o jakichś butelkach itp. Po to jesteśmy aby pytać Więc na tym zdjęciu nic nie widac ani filtra ani przewodów. Na twoim zjęciu jest silnik 20dtl czyli też w tym samym miejscu jest ten przewód. Na stronie 22 poradnika opel Astra i Zafira Etzolda. jest tam szkic na zdjęciu niech go ktoś w klei pod tym postem , bo ja nie mam tej książki .Co do tego przewodu to dobrze zrozumialeś jak go się rozłączy, bo jest na zaciskową opaskę To ten metalowy zostawiamy w spokoju a na tym który prowadzi w kierunku pompy wpinamy metr przewodu i pompkę .Pompka tez ma dwa końce wiec na drugi kruciec zakładamy tez kawałek przewodu przeźroczystego.I jeżeli chcemy to łączymy z tym metalowym który wczesniej rozłączyliśmy .Ale nie koniecznie Możemy pompować do słoika lub kanistra a potem wlejemy z powrotem do baku. Gdy już naciągniemy około litra .To zapalamy nie wpinamy się z powrotem. On przez powrót sie nie zapowietrza.. Więc nie ma sie czego obawiać Pochodzi 2-3 min. gasimy wyciągamy ta pompkę i łączymy tak jak było. Oczywiście gdy będzie pracował silnik to paliwo będzie ciekło przez tą pompkę więc ten koniec drugiego przewodu musi być w słoiku lub kanistrze . Jeszcze jedno na filtrze paliwa są dwa przewody i nie którzy mylnie interpretują . To są obydwa zasilania pompy i nic ich nie dotykamy. Można tylko wtedy gdy wymieniamy filtr.Wtedy odpowietrzamy tylko zbiornik paliwa i filtr. Ale to inny temat . Powrót z pompy nie idzie przez filtr bo poco Tylko osobnym przewodem do zbiornika Gdy piszę obok filtra to znaczy że może go dotykać , ale nie jest z nim połączony na stale .Tak sobie wymyslał konstruktor że dotyka filtra bo mógł go całkiem o 20 cm gdzie indziej zamontować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-293170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 "w obwód między filtr paliwa a pompę i się pompuje, a tu teraz piszesz o jakichś butelkach itp. Po to jesteśmy aby pytać Więc na tym zdjęciu nic nie widac ani filtra ani przewodów. Eee tam od razu nic nie widać jak klikniesz na fotkę to się powiekszy i widać filtr paliwa Na twoim zjęciu jest silnik 20dtl czyli też w tym samym miejscu jest ten przewód. Na stronie 22 poradnika opel Astra i Zafira Etzolda. jest tam szkic na zdjęciu niech go ktoś w klei pod tym postem , bo ja nie mam tej książki .Mówisz masz Co do tego przewodu to dobrze zrozumialeś jak go się rozłączy, bo jest na zaciskową opaskę To ten metalowy zostawiamy w spokoju a na tym który prowadzi w kierunku pompy wpinamy metr przewodu i pompkę .Pompka tez ma dwa końce wiec na drugi kruciec zakładamy tez kawałek przewodu przeźroczystego.I jeżeli chcemy to łączymy z tym metalowym który wczesniej rozłączyliśmy .Tutaj wszystko jasne dla mnie czyli robimy tak jak pisałem i wpinamy się "w obwód" z tą pompką. Ale nie koniecznie Możemy pompować do słoika lub kanistra a potem wlejemy z powrotem do baku. Gdy już naciągniemy około litra .To zapalamy nie wpinamy się z powrotem. On przez powrót sie nie zapowietrza.. Więc nie ma sie czego obawiać Pochodzi 2-3 min. gasimy wyciągamy ta pompkę i łączymy tak jak było. Oczywiście gdy będzie pracował silnik to paliwo będzie ciekło przez tą pompkę więc ten koniec drugiego przewodu musi być w słoiku lub kanistrze .Tutaj to nie rozumiem bo jak wepnę się z pompką za filtr i przepompuje paliwo ze zbiornika przez filtr do słoika to jak niby auto ma zapalić? Przecież pompa paliwa wtedy jest pozbawiona zasilania jeśli spowrotem się nie wepniemy. Jeszcze jedno na filtrze paliwa są dwa przewody i nie którzy mylnie interpretują . To są obydwa zasilania pompy i nic ich nie dotykamy. Można tylko wtedy gdy wymieniamy filtr.Wtedy odpowietrzamy tylko zbiornik paliwa i filtr. Ale to inny temat . Powrót z pompy nie idzie przez filtr bo poco Tylko osobnym przewodem do zbiornika http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Gdy piszę obok filtra to znaczy że może go dotykać , ale nie jest z nim połączony na stale .Tak sobie wymyslał konstruktor że dotyka filtra bo mógł go całkiem o 20 cm gdzie indziej zamontować Eeee cały czas myslałem, że to odpowietrzanie można zastosować po wymianie filtra paliwa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-293049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Eeee cały czas myslałem, że to odpowietrzanie można zastosować po wymianie filtra paliwa skodan, kol. wszystko było by dobrze .Pod jednym Warunkiem Zrób zdjęcie- Ale na drugiej stronie tej kartki poradnika Bo właśnie tamto zamieszczone jest zdjęciem prawidłowym .Natomiast to odnosi sie tylko do filtra nawet nie widać tego powrotu z pompy do baku ,Druga sprawa nic się nie martw jak będziesz wymieniał filtr ,to go namocz w On, następnie dolej do pełna i poprawnie załóż uszczelkę i zapalaj Nic się nie stanie ,pod warunkiem że zrobisz tą wymianę filtra tak do 25 min. .W tym czasie paliwo nie zdąży cofnąć się do zbiornika Gdyby to trwało dużej z różnych przyczyn to dopiero zaciągamy to paliwo od zbiornika w kierunku filtra przewodem nr..4 na twoim zdjęciu. .Gdy wymieniamy filtr to przecież pompa jest nie zapowietrzona prawda :Więc po co odpowietrzać Gdybyś mógł zamieścić drugie zdjęcie , nawet możesz zaznaczy kolorem przewód oznaczony nr.1 I to ten będzie prawidłowy, gdy się nam zapowietrzy pompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-293028 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Eeee cały czas myslałem, że to odpowietrzanie można zastosować po wymianie filtra paliwa skodan, kol. wszystko było by dobrze .Pod jednym Warunkiem Zrób zdjęcie- Ale na drugiej stronie tej kartki poradnika Bo właśnie tamto zamieszczone jest zdjęciem prawidłowym .No na stronie 22 są dwa rysunki jeden ten co zapodałem, a drugi to po prostu rozlłożony filtr. Teraz piszę z pracy i nie mam jak sprawdzić, ale jak wrócę do domu to jeszcze raz zobaczę i wstawię fotkę. Natomiast to odnosi sie tylko do filtra nawet nie widać tego powrotu z pompy do baku ,Druga sprawa nic się nie martw jak będziesz wymieniał filtr ,to go namocz w On, następnie dolej do pełna i poprawnie załóż uszczelkę i zapalaj Nic się nie stanie ,pod warunkiem że zrobisz tą wymianę filtra tak do 25 min. .W tym czasie paliwo nie zdąży cofnąć się do zbiornika Gdyby to trwało dużej z różnych przyczyn to dopiero zaciągamy to paliwo od zbiornika w kierunku filtra przewodem nr..4 na twoim zdjęciu. .Gdy wymieniamy filtr to przecież pompa jest nie zapowietrzona prawda :Więc po co odpowietrzać Gdybyś mógł zamieścić drugie zdjęcie , nawet możesz zaznaczy kolorem przewód oznaczony nr.1 I to ten będzie prawidłowy, gdy się nam zapowietrzy pompa Heh, no właśnie jak ostatnio wymieniałem filtr to zalałem go ON a cała operacja trwała nie więcej jak 10 min. i po odpaleniu auta po chwili zgasł i nie dało się go odpalić. Wtedy to właśnie meches z ASO poradził mi ten patent ze starterem pryskanym prosto w kolektor. Dlategoteż chciałbym w przyszłości uniknąć podobnej sytuacji i szukam jakiegoś rozwiązania. Słyszałem jeszcze o patencie polegającym na założeniu na wlew paliwa korka od dymiona i dmuchaniu w bak ale nie próbowałem tej opcji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-292998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusmobil Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 skodan, bo trza było go delikatnie przytrzymac na obrotach to by przeciłgnał to powietrze i zaciągnął on i po kłopocie ,ale ci twoi macherzy pewnie o tym nie wiedzieli bo po co meczyc głowe gdy plak pod ręką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-292978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 paliwa korka od dymiona i dmuchaniu w bak Tak też można tylko że musisz rozpiąć ten przewód co do chwili obecnej nie mamy go na zdjęciu Co do książki to jest na stronie 22. Twoje zamieszczone są na 21 .Ja ci powiem niech będą gdzie chcą bo może inna książka tylko aby bylo na zdjęciu o takim numerze jak ci podam.0-6286 Poza tym puszczając te samo starty to pompa też chodzi na sucho i jeszcze dodatkowo niszczy ukłąd tłokowo korbowy.Bo może rozwalic silnik lub urwać korbowód , pęknie wał i tp. Jedynie co to że mniej rozładuje akumulator i nic poza tym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-292950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Z tym rysunkiem to mój błąd, rzeczywiście zapodalem z 21 str. Poniżej już właściwy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-292750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Z tym rysunkiem to mój błąd, rzeczywiście zapodalem z 21 str. Poniżej już właściwy. Tak jest http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Jest to prawidłowy przewód idący od pompy do zbiornika paliwa. I na tym przewodzie odpowietrzamy.Wyciągając przez pompę paliwo w kierunku zbiornika paliwa Aby ktoś nie pomylił i tłoczył bo w ten sposób nigdy by nie doszło do odpowietrzenia Oczywiście jezeli mamy juz zapowietrzony to efekt będzie lepszy i szybszy gdy zalejemy filtr do pełna . I na przekręconym zapłonie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-292748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 witam wszystkich i prosze o rade dwa dni temu wymienilem filtr paliwa w zafirze 2.0dti i od tego czasu gdy rano uruchomie silnik to po 40sekundch gasnie i nie daje sie uruchomic dopiero na zaciag zapala po 100 metrach holowania bardzo prosze o rade pozdrawiam http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/crying.gif Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7383-zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dzi%C4%99kuje-wszystkim/page/2/#findComment-292711 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.