Skocz do zawartości

Zafira 2.0 tdi bardzo pilne dziękuje wszystkim


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym rysunkiem to mój błąd, rzeczywiście zapodalem z 21 str. Poniżej już właściwy.

Tak jest :lol: Jest to prawidłowy przewód idący od pompy do zbiornika paliwa. I na tym przewodzie odpowietrzamy.Wyciągając przez pompę paliwo w kierunku zbiornika paliwa Aby ktoś nie pomylił i tłoczył :?: bo w ten sposób nigdy by nie doszło do odpowietrzenia ??? Oczywiście jezeli mamy juz zapowietrzony to efekt będzie lepszy i szybszy gdy zalejemy filtr do pełna . I na przekręconym zapłonie. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif

No i nasatała jasność w końcu skumałem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif

Wielkie dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich i prosze o rade dwa dni temu wymienilem filtr paliwa w zafirze 2.0dti i od tego czasu gdy rano uruchomie silnik to po 40sekundch gasnie i nie daje sie uruchomic dopiero na zaciag zapala po 100

Następny twoim tematem będzie :?: Gdzie remontują pompy wtryskowe i za ile :lol: Są tematy jak prawidłowo odpowietrzać I co grozi pompie zaciąganie na hol. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif A już jeżeli bierzemy się za odpowietrzanie to przynajmniej poświęcić kilka minut czytając jak to sie prawidłowo robi ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie odpowietrzylem dzisiaj pompe tak wedlug instrukcji z tego forum samochod zapalil z rozrusznika podejzewam ze zapowietrza sie przez filtr paliwa a wlasciwie przez jego nieszczelnosc zrobilem eksperyment zawiesilem na masce bankie 5l na masce z wlozonymi przewodami przezroczystymi podlaczonymi do zasilania oraz powrotu pompy wtryskowej zobacze jutro rano czy samochod odpalj mysle ze tak pozdrawiam http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczonymi do zasilania oraz powrotu pompy wtryskowej zobacze jutro rano czy samochod odpalj mysle ze tak pozdrawiam ???

No i super http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/laugh.gif tak sie powinno robić .Widzę ze rozróżniasz śrubokręt od kombinerek. Jedynie co to nigdy nie holuj aby odpowietrzyć ,bo pójdzie pompa. Druga sprawa jeżeli z tej banki nie odpali to oznacza że nadmiary puszczają.Chociaż filtrowi też należy się dokładnie przyjrzeć ,czy czasami pokrywa nie pęknięta lub te przewody które są w tej pokrywie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif czasami puszczają :?: . Na nich znajdują się o-ringi i mogą być pęknięte i zaciągają powietrze itp. Aby te przewody wyjąć należy odbezpieczyć takie plastikowe zabezpieczenia..powodzenia http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam odpalil dzisiaj bardzo fajnie :) rozebralem jeszcze raz puszke od filtra paliwa przejzalem wszystko niestety nic nie znalazlem ciekawego oprocz dego ze dosyc lekko sie obracaly krocce przewodow szybko zloncza na wszelki wypadek zalozylem nowe oringi.odpowietrzylem jeszcze raz bo wiedzialem jak :idea::?:http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif odpalilem no i czekam do jutra rana zobacze czy odpali.zeby bylo smieszniej powiem ze poprzedni wlasciciel tego samochodu mial te same problemy jezdzil po okolicznych warsztatach az wkoncu jakis warsztat skasowal 630zlotych i problemy sie skonczyly do czasu az ja wymienilem ten filtr ,w miedzy czasie ktos zalozyl zaworki zwrotne na przewodzie zasilajacm miedzy filtrem a pompoa oraz na powrocie takze niewiem ktorendy ona sie zapowietrzala,podejzewam ze zapowietrzala sie tylko puszka filtra apo uruchomieniu pompa wtryskowa .dziekuje ipozdrawiam do jutra. :evil:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworki zwrotne na przewodzie zasilajacm miedzy filtrem a pompoa

Jeżeli założone są zaworki , w ten sposób jak piszesz [między filtrem a pompą] to zapowietrza sie na przelewach . Lub samej pompie bo taka ewentualność jest, na walku napędowym. Natomiast drugi zaworek na powrocie z pompy do zbiornika -jest dla mnie nie zrozumiały , bo na powrocie pompa się nie może zapowietrzyć :idea: Dlatego wymień te przewody i trójniki. 1m.przewodu i 3szt trójniki. plastikowe na powrotach wtryskiwaczy :evil: Lub jako eksperyment przełóż ten zaworek między filtr a zbiornik paliwa .Bo może masz gdzieś nieszczelnośc na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie zafira odpala bez problemu chodzi jak szwajcarski zegarek mysle ze przyczyna tego zamieszania byly oringi za okolo 50groszy :D bardzo dziekuje za rady i pozdrawiam jeszcze raz ;( ps zaworki zostawilem na swoich miejscach nie chcialem ich przekladac poniewaz miedzy filtrem a przewodamzasilajacym metalowym jest solidnie zacisniety[sprasowany]oryginalny przewod gietki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... hmm ja chyba w tym temacie powinienem szukać

Otóż dzisiaj zgasło mi autko Astra G 2.0 DTL, wydaje mi sie że zawisił mi się wskaźnik paliwa (na liczniku miałem 480 km od pełnego tankowania i niby 1/4 baku) więc za karnisterek na stacje po ON zalałem kręce, i kręce i kręce i nic....

Myślę sobie zapowietrzył się ... bluzgam i myślę

Do dzieła okręciłem na dnie filtra ten korek wydaje mi sie że do spuszczania wody przed zimą usłyszłałem bulgotanie więc czekam aż nagle ropa mi kapła parę razy ... więc zakeciłem to. Wsiadam kręcę i nic kręce i nagle zatrybił zakopcił zrozumiałe na czarno i zgasł... jeszcze raz to samo zatrybił i zgasł mówię poddaję sie ale jeszcze raz spróbuję odpalił i cool chodzi prze kilka minut na wolnych i jest super jade. Nagle przerwał mi kilka razy podczas powrotu do domu ok. 15 km wrzucam luz i zgasł. Zjechałem na bok zakręciłe i odpaliłem mówię ok i jadę dalej pod samym domem wjeżdżam z impetem na parking i zgasł(brak wolnych obrotów). Teraz nie odpala :)

Kombinuję szukam i czytam ... teraz pytam ? Co robić wymienić filtr bo jak brakło paliwa to mogł zaciągnąć syf ale bliższy jestem tego zpowietrzenia wymienić filtr i odpowietrzać wg wskazówek czy tylko odpowietrzać z tą pompką....

 

Długo ale szczegółowo i myślę ze czytelnie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo ale szczegółowo i myślę ze czytelnie...

Czytelnie tak http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Ale wydaje mi się że tak do końca to nie przeczytałeś co grozi odpalaniem na sucho tej pompy http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Ale to będzie twój wydatek jeżeli spalisz sterownik pompy i dodatkowo zatrzesz tłoczek w granicach 3200 tyś tak skromnie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Filtr kosztuje 20zł. zalać do pełna i odpowietrzyć na przekręconej stacyjce :) Wybór należy zawsze do użytkownika!!! ;]:?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem odpowietrzać pompką ale nie dawała rady więc najpierw na płuca ( dużo powietrza wychodziło) i potem znowu na pomkę na długim przewodzie przezroczystym nie mam już pęcherzyków ale nadal nie odpala :) - ale w przewodzie robi mi sie podciśnienie i bardzo ciężko ciągnąć nawet płucami nie chciało lecieć nie wiem czy tak ciężko powinno... Mam nadzieję że jeszcze nic nie upaliłem .... teraz aku ładuje coś słabawy mi się wydaje po paru zakręceniach ... jutro od nowa sie z nim zmierzę a potem Opel ASO chyba brakuje mi pomysła

pocieszam sie że jechałem te 15km i pod domem nie miałem wolnych obrotów apóki chodził to chodził więc może nie będzie tak źle

THX Brzoza a może masz jeszcze jakiegoś pomysła

 

[ Dodano: Sob Sty 26, 2008 15:42 ]

.. i jeszcze jedno jak kreciłem z tym przewodem przezroczystym włożonym do karnistra to pluł troszkę paliwem i jeszcze kilka pęcherzy powietrza przez przewód poszło... ale mi stresa brzoza zapodałeś ... ale mimo wszystko dzięki za skuteczne wbicie do głowy na przyszłość

Ty pracujesz w tej branży ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności