Skocz do zawartości

Żarówki +130% ?


Gość Najtel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem zielony w żarówkach, zawsze kupowałem najzwyklejsze H7, a teraz zastanawiam się nad jakimiś lepszymi żeby poprawić widoczność w zime.

Znalazlem dość ciekawą opcje, a mianowicie coś takiego:

http://allegro.pl/nowosc-philips-2-x-h7-x-treme-vision-130-f-v-i4854441117.html

 

Tylko pytanie, czy to w ogole pasuje do sintry i czy nie bedzie za mocne, czy nie wypali odlbysnika i nie stopi reflektorów ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

3700 niby ma barwa to nie wiem czy dużo ci polepszy tą widoczność niż zwykła. Za tą kwotę można naprawdę kupić dobre żarówki, nie mówię że te są złe natomiast możesz się jeszcze porozgladac i może wypatrzysz coś równie ciekawego.

To nie 100W żeby coś ci wypaliło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jedno ale tych zarowek

krotka zywotnosc

ja mam z tej serii ale 60%

sa o wiele lepsze od zwyklakow

i to chyba najlepszy kompromis

miedzy swiatlem i zywotnoscia

ponad rok i jeszcze swieca

te 130 nie wiem czy tyle wytrzymaja

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekhood

To może ja się wypowiem bo mam sintrę :P Kup H4 ;)

 

A temat i porównanie żarówek zaraz znajdę...


O, tutaj.

http://forum.opel24.com/topic/16234-swiatla-w-sintrze/page-13

 

Najlepsze/sprawdzone przeze mnie to Osram Nightbraker, ale z Osrama bardzo ładnie świecą jeszcze CoolBlue, bardzo jasne światło dają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach