Skocz do zawartości

Brak kompresji


Gość daro1986

Rekomendowane odpowiedzi

Gość daro1986

Witam i przepraszam jeśli wbijam się gdzie nie trzeba,ale mam naprawdę spory problem a mianowicie.Podczas dużych mrozów w styczniu mój signum nie odpalił,kręciłem i lipa.Mój mądry brat postanowił odpalić na zaciąg,przestawił się rozrząd o trzy ząbki.Mechanik wymienił,ustawił dalej nie chodził.Oddał do innych bo dalej nie palił,wyciągnęli wtryski jeden padł,zregenerowali,wymienili.Przy okazji podkładki itp.Dalej nie pali.Ściągnęli pokrywę zaworów.Podobno poszły wszystkie dżwigienki zaworowe,dziwne jak dla mnie.Ale spoko wymienili,przy czym zawory podobno chodzą dobrze(czy nie powinni zdjąć głowicy do ich oceny?).Ale ok złom dalej nie pali,a konkretniej stwierdzili po wszystkim że na każdym cylindrze brak kompresji(też nie wiem czy to możliwe)chyba że spotkały mnie plagi egipskie.Proszę o pomoc,skąd może być brak kompresji i czy realne jest jej brak na czterech cylindrach?może mechanik jest do pipki,może nie potrafią ustawić rozrządu?co jeszcze może być.Proszę o pomoc.Dziękuje z góry.Silnik 1.9 cdti 150 KM Opel signum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma pewności na 100% że zawory nie są uszkodzone gdy ich główek się nie oglądało.

A skoro kompresji dalej nie ma, to chyba zawory jednak są otwarte, albo krzywe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daro1986

No właśnie,i dlatego myślę że robią mnie w hu,bo logiczne że jeżeli przestawił się rozrząd o trzy zęby to powinni odrazu mierzyć stopień sprężania a nie brać się za wtryski,robią od dupy strony.


Zaznaczam że samochód stoi już miesiąc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł się klin na kole wałka ściąć.Sprawdź to i dobrze rozrząd ustaw.Robiłem po zerwaniu paska taki sam motor i tylko dźwignie poszły.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daro1986

Sam za bardzo nie chce ingerować w rozrząd,klin na kole cały,sprawdzali. Dźwignie poszły podobno wszystkie,tylko zastanawiam się czy potrafią ustawić rozrząd czy próbują naciągnąć.Do jutra daje im czas i zabiorę bo albo go dobiją albo wydam z ich remontem na drugie auto


Zadziwia mnie brak kompresji na wszystkich cylindrach,pasek nie pękł.przestawił się o trzy zęby.Daje jaja obciąć że nie potrafią ustawić rozrządu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daro1986

To pytanie teraz co może się stać po przesunięciu się paska o trzy zęby?aż taka tragedia żeby kompresji nie było na każdym cylindrze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny polegnąć dźwigienki. Ciężko jest powiedzieć co się stało, jak się tego nie widzi. Nie licz na cuda, bo mimo najszczerszych chęci nikt nie jest w stanie zdalnie to zdiagnozować. Kaszpirowski może by dał radę, ale tu są zwykli mechanicy, którzy oglądają, macają, a potem stawiają diagnozę. Może coś spaprali przy składaniu, może zawory dostały, może coś innego.

Zawory da się wykluczyć poprzez zdjęcie rozrządu i demontaż wałków. Wtedy wszystkie muszą być zamknięte i kompresja powinna być. Jak nie ma, to głowica w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności