Skocz do zawartości

Problem z parującymi szybani podczas deszczu w astrze F :(


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 170
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ustawiłem zeby nawiew był zewnętrzny i wyłączyłem wtyczke jest po prostu inne zycie.SZYBY MAM CZYŚCIUTKIE

... mmarek15, jak widać - da się ... pozdro ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem zeby nawiew był zewnętrzny i wyłączyłem wtyczke jest po prostu inne zycie.SZYBY MAM CZYŚCIUTKIE

... mmarek15, jak widać - da się ... pozdro ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem zeby nawiew był zewnętrzny i wyłączyłem wtyczke jest po prostu inne zycie.SZYBY MAM CZYŚCIUTKIE

... mmarek15, jak widać - da się ... pozdro ...
Czyli sposób satiego mam zastosować.

Tyle, że jestem trochę "lewy" i nie wiem o o chodzi z tymi wtyczkami :)

Może ktoś to w inny sposób wytłumaczyć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem zeby nawiew był zewnętrzny i wyłączyłem wtyczke jest po prostu inne zycie.SZYBY MAM CZYŚCIUTKIE

... mmarek15, jak widać - da się ... pozdro ...
Czyli sposób satiego mam zastosować.

Tyle, że jestem trochę "lewy" i nie wiem o o chodzi z tymi wtyczkami :)

Może ktoś to w inny sposób wytłumaczyć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba rok temu pisałem na tym samym forum o problemie z parowaniem szyb,wiele było wyjaśnień.U mnie stwierdziłem że mam pomylone przewody od otwierania nawiewu,i teraz jak sie dokładnie przyjrzałem to właśnie ten fakt stwierdziłem.Wcześniej ktoś ten fakt poruszał że w Astrach II G jest ten fakt dość powszechny.Aż teraz już sie bardzo wkużyłem i zacząłem szukać dokładnie przyczyny bo jazda z tak zaparowanymi szybami to istny horror i znalazłem tą usterke i jest teraz OK.U mnie jest filtr kabinowy pod schowkiem i cały wentylator itam trzeba sprawdzić jak on działa naciskając przycisk w samochodzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba rok temu pisałem na tym samym forum o problemie z parowaniem szyb,wiele było wyjaśnień.U mnie stwierdziłem że mam pomylone przewody od otwierania nawiewu,i teraz jak sie dokładnie przyjrzałem to właśnie ten fakt stwierdziłem.Wcześniej ktoś ten fakt poruszał że w Astrach II G jest ten fakt dość powszechny.Aż teraz już sie bardzo wkużyłem i zacząłem szukać dokładnie przyczyny bo jazda z tak zaparowanymi szybami to istny horror i znalazłem tą usterke i jest teraz OK.U mnie jest filtr kabinowy pod schowkiem i cały wentylator itam trzeba sprawdzić jak on działa naciskając przycisk w samochodzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem trochę "lewy" i nie wiem o o chodzi z tymi wtyczkami

... po dotarciu do silniczka sterującego klapką - w położeniu ,,otwarte'' wyjmij wtyczkę z kabelkami z silniczka - nie będzie działał ... a o to chodzi ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem trochę "lewy" i nie wiem o o chodzi z tymi wtyczkami

... po dotarciu do silniczka sterującego klapką - w położeniu ,,otwarte'' wyjmij wtyczkę z kabelkami z silniczka - nie będzie działał ... a o to chodzi ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności