Gość zibi Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 A może na początek umycie szyb pomoże,bo też tak miałem z tyłem i otwierałem szyby,żeby szybciej odparowało.Po umyciu jakby mniej parowały.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Chłopaki wielkie dzięki ! Zastosuje śie do waszych rad w trybie natychmiastowym Pozdro dla Wszystkich !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowal Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 szeryf ma rację! wypróbowałem jego sposób - rewelacja przez duże r a więc: porządnie umyta szyba, szampon do wlosów (przeciwłupieżowy l'oreala, he), którego nie pożałowałem na przednią i jazda z polerką, trochę się namachałem (trwalo to prawie godzinę), ale opłacało się, dla sprawdzenia efektu poświęciłem autko i stało dwie doby na deszczu, wsiadam, jadę wszystkie szybki zaparowane, opróczej przedniej i to bez włączania nawiewu!!! ciekawe, czy taki efekt będzie długotrwały, narazie 2 tygodnie i nie mam nic do zarzucenia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 przy wymianie filtra kabinowego trzeba zwrócić uwagę na odpowiednie założenie plastików. Po podniesieniu maski i zdjęciu gumowej uszczelki macie plastikową osłonę, pod którą widać filtr. Krawędź tego plastiku musi wejść dokładnie w szczelinę plastiku, który jest bezpośrednio na szybie. Jak jest źle włożone to woda leci na filtr i parowanie gotowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 witajcie.ja tez sprubóje z tym szamponem bo w te ulewy to kręćka można dostać z tymi szybami.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 wiec tak mialem taki sam problem. klopoty skonczyly sie w momencie kiedy wyciagnalem filtr ktory jest pod szyba czyli ten ktory filtruje powietrze do kabiny. i broblem jak reka odjal. okazalo sie ze nie dosc ze filtr juz byl mocno zabrudzony to w dodatku mokry   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ja mam dość walki, silikonowania i wykrywania którędy filtr zamaka - na razie jeżdżę bez, ale myślę nad zrobieniem jakiegoś daszka nad tym filtrem. Jak opracuję jakiś patent to go tu zamieszczę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 w mojej kiedys tez parowaly - z chwila montarzu LPG ale wstawilem kryze przy reduktorze i jest cacy bo astry cosik maja z nawiewem jak sie gazik zamontuje a to dlatego ze za duzo ciepla idzie na reduktor   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawinek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Jak masz klime to ją włącz.Ustaw nawiew na szybę przednią i włącz ogrzewanie i wiatrak na maksymalne obroty.Odparuje w kilka sekund.Wyłączony przy tym musi być wewnętrzy obieg powietrza.Klima wytwarza suche powietrze a ogrzewanie tylko wspomaga szybki proces odparowania wilgoci z szyb. Jak nie masz klimy to koledzy mają tam pomysły z szamponami czy cóś. Pozdrufka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ja opuszczam szybę, klima,nawiew na maxa i po pół minucie jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.