Gość tasioo Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 ? btw. w passacie bez filtra jak ojciec jeździł to liść spalił 4 bieg wentylatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sati Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Przeczytałem i potwierdzam taki sam problem w moim aucie,chciałem zapytać czy filtry o których tu mówicie czyli kabinowy i pyłkowy to jest to samo czy są to dwa różne filtry i dzie się one dokładnie znajdują.prosze o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 chciałem zapytać czy filtry o których tu mówicie czyli kabinowy i pyłkowy to jest to samo tak to, to samo. miejsce lokalizacji (powiedzmy pod konsolą) i wymianę znajdziesz na forum - opcja "SZUKAJ" u góry po lewej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Poniżej link do ściągnięcia z ilustrowaną wymianą filtra pyłkowego (kabinowego): http://rapidshare.de/files/40492762/Filtr_przeciw_py__kowy.pdf.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sati Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Dzieki serdeczne za podpowiedż tylko że jak się okazało to ten filtr wymieniono mi w lipcu (zajdujacy się za schowkiem) a teraz jak jest taka pogoda to strasznie parują szyby.Jaki jest najlepszy sposób na tą dolegliwość.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekzl Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 A masz wyłączony wewnętrzny obieg powietrza?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sati Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Mam nawiew skierowany na szybe a w tym momencie nie da się włączyć nawieu wewnętrznego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekzl Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Nie wiem czy dobrze się rozumiemy... Nie chodzi mi o to abyś brał nawiew na siebie, tylko o to, abyś sprawdził czy nie masz przypadkiem włączonego obiegu wewnętrznego powietrza, bo wtedy szyby parują straszliwie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sati Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 A jak to sprawdzić ,przycisk jest wyłączony   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiedzmaak Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Hmm czytam i czytam i mam podobny problem co koledzy. Wilgotny filtr kabinowy, woda na wycieraczce od pasażera, a w dodatku mam mokrą wykładzine pod dywanikami. U mnie dodatkowo ta cieniutka uszczelka co ma dolegać do szyby bardzo odstaje. Jutro chyba zrobie z tym porządek bo teraz non stop. pada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.