Skocz do zawartości

Uszkodzony DPF czy wtryski?


Gość Grzech84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Potrzebuje porady....

Po wymianie oleju i filtrów za ok. 19 dni pojawia się kontrolka wypalania filtra DPF, po kilku dniach ponownie "wymień olej" (znacznie podwyższa się poziom oleju). i tak za kazdym razem po wymianie oleju. W serwisie Opla do końca nie wiedzą czy to wina filtra DPF czy wtryski do wymiany? W tym roku już kilka razu wymieniałem olej i w kółko co kilka dni pojawia się kontrolka DPF po czym "wymień olej". Może ktos miał podobnie?

 

Witam, Potrzebuje porady....

Po wymianie oleju i filtrów za ok. 19 dni pojawia się kontrolka wypalania filtra DPF, po kilku dniach ponownie "wymień olej" (znacznie podwyższa się poziom oleju). i tak za kazdym razem po wymianie oleju. W serwisie Opla do końca nie wiedzą czy to wina filtra DPF czy wtryski do wymiany? W tym roku już kilka razu wymieniałem olej i w kółko co kilka dni pojawia się kontrolka DPF po czym "wymień olej". Może ktos miał podobnie?

Aso Opla,brawo Ty!Tam Ci nie pomogą,tego bądź pewny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że tu niektórzy to tylko potrafią się wymądrzyć a nie pomóc.


tak to silnik 1,7 Opel Astra Sports Tourer 2011 r. średnio wypalanie pojawia się po ok. 200 km. Jadę go przepalić i na tydzień jest ok.

kupiłem go jako używany, po kilku miesiącach zaczęły się te problemy. Auto ma na liczniku ok. 200 tys. km.

Edytowane przez Grzech84

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm .. no i niewiele mi to mówi .. bo w tym roku mogły byc już produkowane silniki 110 KM i 125KM model A17DTR i

110 KM i 136KM modelu A17DTS .. ale zakładam, że masz ten pierwszy model .. ale potwierdź mi to jeżeli możesz ..

 

no niestety prawdopodobnie auto miało zmieniany software, na taki, który zmniejsza przebiegi między wymianami oleju (niestety w ASO nie ma powrotu do starego). 200 km miedzy wymianami to niestety już niewiele .. obawiam się, że to będzie problem z wtryskiwaczami.

 

Jeżeli możesz proszę zrób mi zdjęcie chłodnicy spalin zaworu EGR (jak otworzysz klapę to zobaczysz taka puszkę metalową na przodzie silnika) na wyłączonym zapłonie .. interesuje mnie ustawienie cięgna siłownika.

 

Poza tym napisz na priva .. jak bedę wiedział co do modelu silnika to moze coś wykombinujemy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności