Skocz do zawartości

Polerowanie auta.


Gość dampat

Rekomendowane odpowiedzi

No wiesz camel2602, faktycznie nie zdawałem sobie sprawy że masz tak dużo uszkodzeń lakieru, ale ja napisałem Ci co ja zrobiłem u siebie. Jeżeli masz faktycznie sporo odprysków to może warto zastanowić się nad pryśnięciem jednego elementu, bo innej cudownej metody poza zaprawkami i lakierowaniem to nie ma ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiem wiem dzieki:)tylko qrcze cały czas sie zastanwaiwm skad az tyle tego wyglada jakby mi kto auto wypiskowal:/ a moze jestem przewrazliwiony:/ a jaka paste polecasz do polerowania auta?ja uzywam zwykłego wosku koloryzujacego ale on qrcze rysek małych nie usuwa:/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka paste polecasz do polerowania auta

Ja osobiście używam pasty woskowej lekko ściernej Tempo K2. Efekt jest fajny z tym że starcza tylko na kilka umyć auta, a później wraca do stanu poprzedniego. Ale wszelkiego typu drobne zarysowania znikają po tej paście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

egh pytam bo qrna jak kiedys zapytalem babe w sklepie motoryzacyjnym o jakis srodek do zcierania rys to mi zaproponowała jej zdaniem najtanszy 70zł a było tego tyle co pasty do zebow:/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

camel2602, też mam mega dużo odprysków na masce i zderzaku przednim... Ale ja już takie auto kupiłem, więc nie mam pojęcia skąd one się wzięły :roll: w każdym razie, moim sposobem jak na razie na ten problem jest przymknięcie oka :cry: Na razie nic złego się nie dzieje z tym, a jak będzie potrzeba to pewnie psiknie się dwa elementy lakierem, choć wolałbym tego uniknąć... Różnie do bywa z dopasowaniem lakieru, a nie chce mi się przyszłemu nabywcy auta tłumaczyć, że malowanie było tylko z powodu odprysków....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kurna widzisz ja kupiłem autko prosto z holandi i lakier był tip top bajeczka mozna rzec i w ciagu roku tak go załatwiłem;/ale wiem qrna czym nie wiem czy wszedzie ale u nas sypia asfalt a dokładnie dziury takimi kamyczkami małymi:/idoci:/ i jak auto leci z naprzeciwka to Ci robi takie piaskowanie ze sie sprawy nawet z tego nie zdajemy;/juz nie mowie o tym co sie dzieje pod spodem auta;/ zeby mozna było oskarzyc Zarzad drog o to;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli chodzi o lampy z plastikowymi kloszami to da się doprowadzić je do świetnego stanu. Opis zaczernięty z forum passata i wypróbowany osobiście w moim passacie

 

Do odnowienia potrzebne są:

Papier wodny 800

Papier wodny 1500

Papier wodny 2500

Pasta TEMPO

Szmatka do polerowania lub wiertarka z wkładem do polerowania

 

 

 

Zewnętrzną stronę klosza szlifujemy papierem wodnym od wartości 800 szlifujemy wtedy największe rysy i mikropęknięcia ( jedną lampę szlifowałem ruchami kulistymi, drugą lewo-prawo. Z bliska jak się lepiej przyjrzałem przy włączonych światłach to ładniej wygląda ta szlifowana lewo-prawo. Przy wyłączonych światłach nie widać różnicy ).

Szlifowanie robiłem w wannie pod stałym strumieniem wody, żeby spłukiwać pozostałości po szlifowaniu. Unikniemy w ten sposób przypadkowych zarysowań z brudu.

Po 20-30 minutach szlifowania robimy to samo papierem wodnym 1500.

Po kolejnych 20-30 minutach papierem 2500.

Myjemy klosze po szlifowaniu i przechodzimy do polerowania pastą TEMPO ok.30 minut. Ja robiłem to ręcznie. Można użyć polerki albo wiertarki z wkładem do polerowania, ale trzeba uważać,żeby nie przypalić klosza (jest plastikowy).

Po uzyskaniu połysku ponownie myjemy klosz i wycieramy do sucha.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

mam kadecika podchodzącego pod czarny kolor :lol: i chciałbym go troszke odświeżyć, wyrównać kolorek na masce itp...

 

Szmatka do polerowania lub wiertarka z wkładem do polerowania

ja mam za to szlifierkę (mimośrodowa) taka z tarczami na rzepę i chciałbym zainwestować w jakaś nakładke filcową, polerska..tylko ze sie zastanawiam czy to dla lakieru jest bezpieczne, bo taka szlifierka nawet na najmniejszych obrotach szybciutko sie kręci http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif jakieś porady odnośnie używania takiego sprzętu ? jaka nakładka? jaka pasta do tego najlepsza by była bo słyszałem ze G3/G5 ?

 

mam nadzieje ze komuś jeszcze sie przyda ten post bo coraz więcej moich znajomych właśnie myśli nad polerowaniem mechanicznym odrzucając ręczne...sorki jeśli sie powtarzam, ale taka sprawa chbya nie była poruszana /szukałem/

 

z góry dziękuje i pozdrawiam ! ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności