Gość Marcin444 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Aha. Czyli jesli bede mierzył te styki to jeden kabel od miernika do danego pina(+) a drugi kabel od miernika(-) gdzieś do masy auta?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-658958 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Tak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-658989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Dzis panowie udało mi się pomierzyć te styki przy sterowniku. Opisze dokladnie jak to zrobiłem i prosze o poprawienie mnie jesli coś zle zrobilem. Dostałem sie do sterownika odkrecilem go wraz z obudową od ramy auta,wypiołem dwie długie kostki ze sterownika i odłorzyłem sterownik na siedzenie auta.Pomierzyłem wartosci według wskazanych przez was wytycznych. Tj. D2-masa (zapłon włączony) wyszło 0.12v. C14 zapłon włączony wyszło 0.12v C13 zapłon włączony przepustnica całkiem otwarta wyszło 0.12V C13 zapłon włączony przepustnica zamknięta o.11v. Albo ja cos zle robie albo miernik walniety. Ale miernik sprawdzałem na czujniku przepustnicy i pokazuje 5v wiec vhyba jest dobry. Zastanawiają mnie te niskie wartości. Dodam że mase bralem otworu po wkręcie który mocuje maskownice progu wewnatrz auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-659815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Sterownik ma być przykręcony i wtedy ma masowanie.Jeżeli mierzysz wartości na jednej wtyczce to gdy odłączysz drugą to masz obwody rozpięte.Wiec mierząc jedną wtyczkę ,druga musi być wpięta a sterownik przynajmniej umasowiony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-659820 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Aha. No to jednak zrobiłem wszystko zle. Ide zrobić jeszcze raz tak jak opisałś. Wlasnie tak zrobiłem. Dokreciłem sterownik wraz z obudową na swoje miejsce i wpoołem tą drugą wtyczke do sterownika. Teraz wszystkie wartosci pokazuje 0v. Ale zauważyłem jedną rzecz. Otóż jeden z kabli które idą do wtyczki czujnika przepustnicy ma przerweną izolacje. W środku druciki nie są naruszone ale izolacja pęknięta jest. I zastanawiam sie czy to morze mieć wpływ na prace silnika i to przerywanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-659826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Ale teraz pytanie co mierzyłeś? Piny we wtyczce czy w sterowniku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-659837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Piny we wtyczce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-659843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Piny w sterowniku pomierz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-659845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Oj to będzie problem bo sterownik jest w dość trudnym miejscu schowany i bez wykrecenia jego nie da się zmierzyć bo ciężki dostęp kiedy wykrece sterownik to masy nie bedzie. Zrobiłem umasowienie sterownika poprzez dobanie kabla. Wartosci wyszły nastepujace: D2-masa (zapłon włączony)jest 0v C14 zapłon włączony jest 5V. C13 zapłon włączony przepustnica całkiem otwarta ma być 4.2-4.8V a jest teraz 0v. C13 zapłon włączony przepustnica zamknięta ma być 0.3-1.1V a jest 0v. Czyli coś jest skopanego ze sterowaniem przepustnicy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-659846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Raczej sterownik Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/12/#findComment-659853 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.